Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:58:02 GMT

حضور ۱۰۷ کشور در دهمین جشنواره «سیمرغ»

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۴۸۰۷

حضور ۱۰۷ کشور در دهمین جشنواره «سیمرغ»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دهمین جشنواره «سیمرغ»، محمدعلی حجازی مدیر بخش بین الملل دهمین جشنواره «سیمرغ» گفت: با توجه به اینکه ۲ هفته به پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره باقی مانده، تاکنون ۲۳۰۶ فیلم کوتاه و انیمیشن از ۱۰۷ کشور به دبیرخانه دهمین جشنواره بین المللی «سیمرغ» ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجازی تاکید کرد: کشورهای هند، برزیل، آمریکا، ترکیه، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، انگلیس، روسیه، آلمان با بیشترین تعداد اثر در صدر ۱۰۷ کشور حضور یافته در بخش بین الملل هستند.

در بخش بین الملل جشنواره «سیمرغ»، شرکت کنندگان تنها در بخش فیلم (کوتاه و پویانمایی) و طراحی پوستر می‌توانند شرکت کنند.

دانشجویان خارج از کشور برای حضور در جشنواره «سیمرغ» باید آثار خود را با توجه به اولویت‌های موضوعی در حوزه فرهنگ سلامت تولید کنند.

جشنواره بین المللی «سیمرغ» با شعار «سالم زیستن، هنر است» در ۵ بخش تئاتر، فیلم، ادبی، هنرهای تجسمی و موسیقی، تابستان سال جاری در شهر تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 4593500 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم کوتاه انیمیشن جشنواره سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا

شانا _ گروه فیلم: نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش روز یکشنبه (نهم اردیبهشت‌) با حضور رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، امیر هوشنگ کرمی، سرپرست امور بین‌الملل شرکت ملی گاز ایران، سلیمان قاسمیان، مدیرکل آسیا، آفریقا و اقیانوسیه معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت و علی شاهوردی، مدیر هماهنگی افزایش ظرفیت و تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های فراسرزمینی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا برگزار شد.

دریافت 28 MB

دیگر خبرها

  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • کدام کشورها در رویداد اقتصاد دریامحور ایران شرکت می‌کنند؟
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد