Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج هرمزگان، مسئول تعلیم وتربیت سپاه امام سجاد(ع) دراین مراسم با بیان اینکه مجموعه شجره طیبه صالحین 11سالگی خود را دارد سپری می کند به منویات مقام معظم رهبری درسال68 اشاره کرد وگفت:برای رسیدن به حد مطلوب باید سه مرحله خودسازی،دگرسازی و سوم ایجاد کار تشکیلاتی را به نحو احسن طی کرده باشیم تابتوانیم به  آن هدفی که مدنظرمعظم له است نزدیکترباشیم

حجت الاسلام والمسلمين لقمانی با تاکید براینکه هرجایی که ما ازمردم ومسجد فاصله گرفتیم ضربه خوردیم تصریح کرد:رسالت صالحین انسانسازی وکادرسازی درطراز انقلاب است که با تربیت فرزندان وآینده سازان ویک ساختارمناسب به سوی هدف والای اسلام پیش رونده وپیش برنده باشد واین ظرفیت ایجادشده  نیاز اساسی به کار جمعی وگروهی  دارد تا جهشي نو و تحولي جديد در بهتر شدن حلقه هاي صالحين داشته  و رونقی درشهرستان بوجود بیاید

درپایان مراسم اززحمات وتلاش های حجت الاسلام والمسلمين حسینی قدردانی وطی حکمی حجت الاسلام والمسلمين  حسن تاج الدینی به عنوان مسئول تعلیم وتربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرخمیر منصوب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم از تلاش های حجت الاسلام علی دانش افروز قدردانی و حجت الاسلام محمد ابراهیم افلاکیان به عنوان سرپرست جدید نهاد نمایندگی در این دانشگاه معارفه شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور در این مراسم گفت: مأموریت های این نهاد در دانشگاه ها، رشد بینش سیاسی، حمایت و هدایت فکری تشکل های دانشجویی و دانشگاه و تقویت ارزش های اسلامی و انقلابی در سطوح اجرایی و علمی است

حجت الاسلام نبوی بر جهاد تبیین در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد و افزود: حضور روحانیون بین دانشجویان به منظور راهنمایی و ارشاد فکری و اخلاقی از وظایف روحانیت در دانشگاها است.

حجت الاسلام افلاکیان، مسئول جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور همدان هم مهمترین راهبرد این نهاد در دانشگاه را ایجاد دانشگاه اسلامی در مبحث تعلیم و تربیت و آموزش کشور دانست.

دیگر خبرها

  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم