Web Analytics Made Easy - Statcounter

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خوزستان سیل حمیدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا محموله تسلیحات به رژیم صهیونیستی را نگه داشته است

یک نشریه آمریکایی گزارش داد که دولت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا محموله بمب‌های دقیق برای ارسال به اسرائیل را نگه داشته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، پس از گزارش‌ها مبنی بر اینکه دولت آمریکا اقدام به تعویق ارسال کمک‌های تسلیحاتی به ارتش رژیم صهیونستی کرده، حالا نشریه پولیتیکو به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن محموله‌های بمب‌های دقیق به اسرائیل را بمنظور ارسال یک پیام سیاسی، نگه داشته است.

یکی از دستیاران ارشد کنگره و دو نفر دیگر گفتند: مهمات برای ارسال به اسرائیل آماده بود که که خبر توقف آن به گوش رسید.

یک مقام صنعتی نیز گفت که دولت به بوئینگ گفته است که محموله را متوقف کند، زیرا تایید آن نه به دلیل فشار در زنجیره تامین، بلکه به دلایل سیاسی متوقف شده است.

رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت

روز گذشته رسانه‌‌ها به نقل از مسئولان اسرائیلی خبر دادند که ایالات متحده هفته گذشته ارسال محموله کمک‌های تسلیحاتی شامل مهمات را به دلیل اختلاف نظر در رابطه با عملیات رفح را به تاخیر انداخته است.

به نوشته این رسانه‌ها این اولین باری است که بعد از 7 اکتبر دولت آمریکا اقدام به تعویق ارسال کمک‌های تسلیحاتی خود برای ارتش اسرائیل می‌کند.

محافل نظامی رژیم صهیونیستی از عدم دسترسی به این مهمات ابراز نگرانی کرده و مسئولین اسرائیلی نیز در تلاش هستند تا علت دقیق این تاخیر را جویا شوند.

انتهای پیام/



 

دیگر خبرها

  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • آمریکا محموله تسلیحات به رژیم صهیونیستی را نگه داشته است
  • تمدید اقامت دوماهه پناهجویان افغانستانی در پاکستان
  • تعلیق تحویل مهمات به رژیم صهیونیستی توسط آمریکا
  • نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا
  • سودان: امارات بیش از ۴۰۰ محموله سلاح و مهمات برای نیروهای واکنش سریع فرستاده است
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد!
  • ارتش اوکراین مجبور به جیره‌بندی مهمات شد
  • صدایی که چهره خانم معلم را نگران می‌کرد