Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@20:24:12 GMT

عنایتی؛ کریس رونالدو یا لئوناردو دی کاپریو

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۵۳۲۱

در برنامه تلویزیونی استعدادیابی فوتبال بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر با گریمی متفاوت روی صحنه ظاهر شد به طوری که خدادادعزیزی و مجری های دیگر برنامه او را نشناختند.

به گزارش" ورزش سه" یک ویدئوی جالب از برنامه "ستاره ساز" منتشر شده است که در آن  مجری برنامه ، اعلام می کند که یکی از تماشاگران اصرار دارد که خدادادعزیزی را به یک چالش دعوت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداداد متعجب می خواهد بداند که آن تماشاگر کیست و مردی با موهای سفید و عینک در بین تماشاگران بلند می شود. فرم چهره این مرد با آن ریش پرفسوری سفیدش هیچ نشانه ای از تسلطش به فوتبال ندارد اما وقتی به زمین می آید ، توپ را می گیرد ، شروع به روپایی زدن می کند و درنهایت یک شوت فوق العاده می زند که دروازه بان جوان درون دروازه به زحمت آن را برمی گرداند.


این میزان از توانایی آنقدر هست که خدادادعزیزی را برای آزمایش های بیشتر تحریک کند و وقتی روبروی پیرمرد می ایستد و با هم پاس می دهند خداداد اعتراف می کند که پیرمرد استعداد دارد اما خیلی زود همشهری و همبازی سابقش را می شناسد، او رضا عنایتی است.


ایده جالبی که در این برنامه به کار گرفته شد البته نمونه های مشابهی هم دارد که جذاب ترینشان حضور کریستیانو رونالدو با چهره مبدل در خیابان بود. او در خیابان و مقابل یک پسر نوجوان شروع به انجام حرکات نمایشی با توپ کرده و در نهایت گریمش را از چهره برداشت تا یک سورپرایز خیلی جالب رقم بخورد.


خاطره جالب


رضا عنایتی اما بعد از اینکه توسط خداداد، محمدرضا احمدی و امیرعلی دانایی مجری های برنامه شناخته شد ، با تمجید از برنامه استعدادیابی گفت:« استعدادهای زیادی در فوتبال ایران وجود دارند. چنین برنامه هایی می تواند باعث شود استعدادهایی که شرایط مالی مناسبی هم ندارند  کشف شوند.»


او اما از حضورش در این برنامه یک خاطره جالب هم گفت:« وقتی با گریم در بین تماشگران نشسته بودم، کسی که کنارم نشسته بود بع بغل دستی اش می گفت چرا رضا عنایتی دستش می لرزد.»


عنایتی البته که نقش بازی می کرده و به قول معروف در جلد نقشش فرو رفته بوده است اما نکته جالب اینجا است که تماشاگران کناردستی اش او را شناخته بودند. به نظرتان آیا خداداد و دو مجری دیگر برنامه در ابتدا عنایتی را نشناخته یا در جریان این ماجرا نبودند؟!

 

 

 

 

خداداد عزیزی (سرمربی) صدا و سیما غلامرضا عنایتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خداداد عزیزی سرمربی صدا و سیما غلامرضا عنایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود

ایسنا/قزوین سرمربی تیم پیکان گفت: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی سه‌شنبه شب، ۱۱ اردیبهشت در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، تصریح کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نام گودرزی‌ در کنار یاسین سلمانی قرار گرفت
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!
  • خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • دروازه‌بان استقلالی، دل عنایتی را برد (عکس)
  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است