Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@22:02:16 GMT

کرانچار برکنار می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۵۵۰۸

ساعت24 -عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال می‌گوید در دو هفته گذشته صحبت‌هایی در کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص برکناری سرمربی تیم ملی امید مطرح شده بود.

حسین کلانی، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شایعه برکناری کرانچار از هدایت تیم ملی امید اظهار کرد: من هم مثل بقیه این موضوع را شنیده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز به خاطر بیماری در خانه بودم و به جلسه‌ای هم دعوت نشدم اما از قبل، صحبت‌هایی در این خصوص به خاطر اینکه کرانچار توقعات لازم را برآورده نکرده مطرح شده بود. ما شانس آوردیم که به دور بعدی صعود کردیم. بازیکنان زحمت کشیدند اما با نتیجه ما مقابل عراق اگر یکی از تیم‌ها انصراف نمی‌داد احتمال صعود ما وجود نداشت.

او ادامه داد: مقداری هم عدم همکاری کرانچار با دستیاران خودش و بی‌اهمیت جلوه دادن نظرات آن‌ها در این مورد تأثیرگذار بود. فکر می‌کنم تصمیم گرفته شد با کرانچار مذاکراتی بشود تا او را کنار بگذارند. این تصمیم احتمالاً در جلسه کمیته فنی گرفته شده که من در آن حضور نداشتم. در این مدت بیشترین تصمیمات در کمیته فنی گرفته می‌شد و بعد از ارجاع به هیأت رئیسه این تصمیمات تصویب می‌شدند، البته به جز مسائل فنی. مشکلات ارزی و قیمت دلار در این تصمیم تأثیرگذار است. با صحبت‌هایی که بعد از بازی با عراق مطرح شد قرار بود مسئولان در جلسه‌ای این موضوع را طرح و حل کنند. حالا یا حل شده یا نشده است که من نمی‌دانم.

کلانی در خصوص جانشینی نکونام هم بیان کرد: من اطلاعی در مورد این موضوع ندارم.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی که از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه‌ای مواجه شده، به استیناف اعتراض کرده است. باشگاه استقلال دفاعیه مربوط به حسینی و اعتراض خود به این حکم را به استیناف ارسال کرده و منتظر تصمیم آنها است.

اگرچه بر اساس حکم کمیته انضباطی کاپیتان استقلال از بازی با تراکتور محروم است، اما مسئولان استقلال پیگیر این مساله هستند تا بتوانند از وجود دروازه‌بان خود در مسابقه آینده استفاده کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ استقلال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه باید با تراکتور در تبریز دیدار می‌کند و مسئولان باشگاه استقلال امیدوار به تشکیل جلسه استیناف تا قبل از این بازی و بخشش دروازه‌بان خود هستند. اتفاقی که باید دید آیا رخ خواهد یا خیر.

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان از سیاست‌های اصلی استان است
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان