Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اولین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه سه شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، اولین نشست خبری دکتر غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه سه شنبه هفته آینده (سوم اردیبهشت ماه) ساعت ۱۴ در محل جدید برگزار می‌شود.

وی در این نشست پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری میزان، رئیس قوه قضاییه در جلسه نوزدهم فروردین ماه مسئولان عالی قضایی، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران را به عنوان سخنگوی قوه قضاییه معرفی کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در این جلسه با اشاره به درخواست حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای مبنی بر واگذاری سمت سخنگویی دستگاه قضایی، با توجه به ماموریت‌های جدید ایشان اظهار کرد: جهاد و اجتهاد آقای محسنی اژه‌ای بر هیچکس در قوه قضاییه پوشیده نیست و حضور ایشان در دستگاه قضایی همواره مغتنم و موثر بوده است.

رئیس قوه قضاییه افزود: با توجه به درخواست آقای اژه‌ای مبنی بر واگذاری جایگاه سخنگویی قوه قضاییه، ضمن تقدیر از تلاش‌های ایشان در سمت سخنگویی، ان‌شاءالله آقای اسماعیلی که از قضات شریف و مدیران دلسوز و تلاشگر دستگاه قضایی هستند، به عنوان سخنگوی قوه قضاییه این مسئولیت مهم را بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سخنگوی قوه قضاییه دستگاه قضا غلامحسین اسماعیلی نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشست سخنگوی جدید قوه قضاییه آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین نشست اصغر جهانگیر سخنگوی جدید قوه قضاییه صبح امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور خبرنگاران برگزار شد.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6092346

دیگر خبرها

  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم بابک زنجانی چرا نقض شد؟
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد+ جزئیات | اظهارات مهم سخنگو درباره باغ ازگل و چای دبش؛ دستگاه قضایی در این پرونده‌ها تحت‌ هیچ فشاری نبود
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم جدید بابک زنجانی چیست؟
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد
  • نخستین نشست سخنگوی جدید قوه قضاییه آغاز شد
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است