Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن جوادی، رئیس نمایشگاه کتاب تهران به دانشجو گفت: برای دانشجویان مناطق سیل‌زده که دسترسی به اینترنت و ثبت نام یارانه خرید کتاب برایشان سخت بوده است، سعی کردیم با کمک معتمدین به ثبت نام برخی دانشجویان متقاضی اقدام کنیم .

محسن جوادی، معاون فرنگی وزیر ارشاد اسلامی و رییس نمایشگاه کتاب تهران در گفتگو با «دانشجو» در خصوص غرفه‌های دانشگاهی نمایشگاه گفت: امسال نهایت تلاش خود را کردیم  که تمامی بخش های اصلی نمایشگاه کتاب تهران در فضای مسقف باشد اما متاسفانه بخاطر کمبودهای موجود مجبور شدیم در این دوه بخش دانشگاهی نمایشگاه را در فضای غیر مسقف برپا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درد ادامه در خصوص تعداد ثبت نام کنندگان متقاضیان بن های دانشجویی و طلاب گفت: خوشبختانه امسال تعداد ثبت نام کنندگان یارانه دانشجویان و طلاب به اندازه سال گذشته است که این مسئله با توجه به اینکه برخی دانشجویان مناطق سیل زده به خاطر عدم دسترسی به اینترنت و مسکلات جاری از ثبت نام بازماندند، آمار قابل قبولی است.

جواد ی ادامه داد: البته برای دانشجویان مناطق سیل‌زده که دسترسی به اینترنت و ثبت نام یارانه خرید کتاب برایشان سخت بوده است، سعی کردیم با کمک دفاتر استانی معاونت فرهنگی ارشاد و معتمدین مسئولین نمایشگاه کتاب تا حد امکان نسبت به ثبت نام برخی دانشجویان متقاضی اقدام کنیم .

وی افزود: مسلما با توجه به همین اقداماتی که در خصوص دانشجویان مناطق سیل زده انجام داده ایم، به حق برخی از دانشجویان این مناطق اجحاف میشود و این دانشجویان از ثبت نام بازمانده اند که معاونت فرهنگی وزارت ارشاد برای جبران این نقیصه، تسهیلات ویژه ای را برای دانشجویان در ایام برپایی نمایشگاه‌های استانی که در طول سال در استان‌های سیل زده برپا خواهد شد. در نظر خواهد گرفت.

رییس نمایشگاه کتاب تهران در ادامه گفت: علاوه بر دانشجویان بومی مناطق سیل زده، یکسری از دانشجویانی هستند که در این ایام به طور داوطلبانه و جهای در مناطق سیل زده برای کمک به هموطنانشان حضور دارند و از ثبت نام بن خرید کتاب بازمانده اند، که انشالله برای این دسته از دانشجویان نیز تسهیلاتی را ارائه خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: یکی از مواردی که برای ما سیار غیرمنتظره بود، افزایش 50 درصدی ثبت نام اساتید حوزه و دانشگاه برای خرید یارانه کتاب بود و همچنین شاهد استقبال 4 برابری اعضای هیات علمی دانشگاه ها نیز بودیم که این حصور پررنگ فرهیختکان را به فال نیک میگیریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران کتاب تهران محسن جوادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی رمضانی قایم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در فضای مجازی «یمن» را به عنوان مهمان ویژه این رویداد معرفی کرد.

رمضانی در این پیام نوشت: «علی رغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خواهد بود»

صبح امروز در برخی رسانه‌ها خبر لغو حضور کشور هند در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شرایطی که تنها ۱۰ روز به برگزاری این رویداد باقیمانده است منتشر شد. تقریباً چند ماه پیش خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران حضور فعالانه را در نمایشگاه بین المللی کتاب هند داشت و در این نمایشگاه تفاهمنامه هایی برای حضور هند به عنوان مهمان ویژه و همچنین ایران به عنوان مهمان ویژه دور بعدی این نمایشگاه امضا شد.

با این حال باید دید در این روزهای باقیمانده یمن چه برنامه‌هایی برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دارد.

کد خبر 6089996 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز