Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@02:13:40 GMT

صیادمنش به بازی برگشت با الهلال نمی‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۵۶۰۹

دو بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌توانند تیمشان را در دیدار آینده آسیایی مقابل الهلال عربستان همراهی کنند.

ووریا غفوری در دیدار رفت استقلال مقابل العین در ورزشگاه آزادی دچار مصدومیت شد و از آن روز نتوانست برای آبی پوشان بازی کند. این بازیکن بعد از پشت سر گذاشتن دوران آسیب دیدگی مهیای بازی شده و اگرچه امروز در لیست این تیم حضور نخواهد داشت ولی برای بازی با الهلال آماده بازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طارق همام نیز با رفع مصدومیت تیم استقلال را در سفر به امارات همراهی خواهد کرد و مشکلی برای بازی مقابل نماینده عربستان نخواهد داشت.

اللهیار صیادمنش دیگر بازیکن تیم استقلال که در این مدت تحت درمان بود به دیدار برگشت با الهلال عربستان نمی‌رسد. این بازیکن قرار است از بعد از بازی با الهلال مهیای حضور در میادین شود.

تیم فوتبال استقلال روز شنبه تهران را به مقصد امارات ترک خواهد کرد تا برای بازی سوم اردیبهشت مقابل الهلال آماده شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال عربستان ورزشگاه آزادی بازی آسیب دیدگی درمان فوتبال استقلال عربستان فوتبال ورزشگاه آزادی الهلال صیادمنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی

به گزارش "ورزش سه"، الهلال که فصل فوق العاده ای را سپری کرده بود و پس از 33 پیروزی متوالی در مسابقات رسمی، امیدوار بود تا بتواند با رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا پنجمین قهرمانی خود در سطح قاره را جشن بگیرید، با سد بزرگی به نام العین روبرو شد و پس از شکست سنگین در امارات، نتوانست نتیجه را در بازی برگشت جبران کند و از دور مسابقات کنار رفت.

شوک بزرگ و 45 دقیقه ای که العین و سفیان رحیمی در استادیوم هزاع بن زاید به الهلال وارد کردند، باعث نابودی این تیم شد. جایی که شاگردان هرنان کرسپو در همان نیمه نخست سه مرتبه موفق به گلزنی شدند و بار خود را برای حضور در فینال بستند. هر چند که الهلال دو گل در نیمه دوم آن بازی به ثمر رساند اما پیروزی 4 بر 2 العین باعث شد تا آبی های ریاض در بازی برگشت کار سختی داشته باشند.

پنالتی که ثانیه 48 بازی برگشت به سود الهلال اعلام شد، امید هواداران این تیم را برای کامبک افزایش داد ولی نماینده امارات بسیار پرتلاش تر بود و در نهایت پیروزی دو بر یک الهلال هم باعث نشد نتیجه بازی رفت جبران شود و این تیم هرنان کرسپو بود که در مجموع دو بازی رفت و برگشت با پیروزی پنج بر چهار راهی بازی فینال شد.

در این مسابقه الهلال موقعیت های بسیار زیادی را هدر داد اما بدون شک مهمترین آنها در دقیقه 90+9 بود، جایی که در میان ناباوری همگان، ستاره صربستانی این تیم که یکی از موثرترین بازیکنان الهلال طی فصل جاری بوده، نتوانست مقابل دروازه خالی گلزنی کند.

در آخرین موقعیت بازی بود که یاسر الشهرانی در موقعیتی مشکوک، توپ را به روی دروازه ارسال کرد. در ابتدا تصور می شد که توپ از خط عرضی عبور کرده و به بیرون رفته است و به همین دلیل بود که خالد عیسی سنگربان العین و مدافعان این تیم به هوای اوت شدن توپ، تلاشی برای تصاحب توپ انجام ندادند.

درست در لحظه ای که توپ بالای سر خالد عیسی آمد، او واکنش بسیار بدی از خود نشان داد و با یک دفع عجیب، توپ را مقابل ساویچ انداخت اما این بازیکن با ضربه ای عجیب به زیر توپ، آن را به آسمان کوبید تا این موقعیت طلایی در میان تعجب همگان از دست برود.

ساویچ که به دلیل عملکرد خوبش در این فصل حسابی مورد توجه هواداران الهلال قرار گرفته بود، از شب گذشته تاکنون به یکی از عوامل حذف تیمش تبدیل شده است. بازیکنی که هواداران به دلیل خوشحالی های بعد از گل او و اصطلاحا چرب کردن سبیل، از محبوبیت بالایی برخوردار بود، حالا در وضعیت متفاوتی قرار گرفته است.

فرصتی که ساویچ از دست داد، شباهت زیادی به گل دوم گوستاوو بلانکو به مس رفسنجان داشت. جایی که حامد لک نیز مانند خالد عیسی تصور می کرد که توپ از خط عرضی عبور کرده ولی چنین نبود و برخلاف ساویچ، بلانکو موفق شد از موقعیت به دست آمده نهایت بهره را ببرد.

دیگر خبرها

  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب