Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@04:02:04 GMT

نحوه امدادرسانی جهادگران لشکر فاطمیون در پلدختر+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۵۷۹۸

نحوه امدادرسانی جهادگران لشکر فاطمیون در پلدختر+فیلم

‍‍‍‍‍‍

برادران افغانستانی خود را خون‌شریک ایرانی‌ها می‌دانند و در موضوعاتی همچون دفاع مقدس و دفاع از حرم و موارد دیگر با ایرانی‌ها برادرانه مشارکت کرده‌اند. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نخستین گروه از رزمندگان و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج لشکر فاطمیون چهارشنبه، 21 فروردین ماه از مشهد و تهران عازم شهرستان پلدختر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن، گروه دوم و سوم هم داوطلبانه به شهرستان‌های استان لرستان و خوزستان اعزام شدند. از آنجایی که رزمندگان فاطمیون پیش‌تر، در شرایط سخت سوریه حضور داشته و تجربه‌های فراوانی کسب کرده‌اند، حالا آمادگی حضور در مناطق سیل‌زده را دارند.

چرا رزمندگان فاطمیون به مناطق سیل‌زده رفتند؟+عکس و فیلمجان ایران، جان افغانستان/ امدادرسانی رزمنده‌های فاطمیون در مناطق سیل‌زده+ عکسنخستین دیدار با پیکر «علی اکبرِ» فاطمیون بعد از گذشت 4 سال+عکس و فیلم

برادران افغانستانی خود را خون‌شریک ایرانی‌ها می‌دانند و در موضوعاتی همچون دفاع مقدس و دفاع از حرم و موارد دیگر با ایرانی‌ها برادرانه مشارکت کرده‌اند، حالا هم برایشان فرقی نمی‌کند در این میدان جهاد علیه داعش به‌پا خیزند یا در مقابله با بلایای طبیعی حضور داشته باشند، در هر صورت آماده هستند تا از تجارب و تخصص خود در دفاع از ارزش‌های اسلامی استفاده کنند.

بخشی از فعالیت جهادی رزمندگان فاطمیون در ادامه قابل مشاهده است:

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جبهه مقاومت اسلامی مدافعان حرم لشکر فاطمیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جبهه مقاومت اسلامی مدافعان حرم لشکر فاطمیون جبهه مقاومت اسلامی مدافعان حرم لشکر فاطمیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان آبشار «آب تاف» پلدختر

دریافت 38 MB

کد خبر 6095859

دیگر خبرها

  • قطعه ای از بهشت در زمین + فیلم
  • طغیان آبشار «آب تاف» پلدختر
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • سازمان دفاع مدنی غزه: هنوز بیش از ۱۰۰۰۰ پیکر زیر آوارها مدفونند
  • ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری