Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی روز چهارشنبه در آیین غبارروبی مزار شهدای مراغه افزود: جوانان وطن به برکت نفس قدسی رهبر انقلاب و فرمانده کل قوا، آماده دفاع از ارزش های متعالی اسلامی و انقلابی هستند تا آسیبی به میهن اسلامی نرسد.
وی ادامه داد: اکنون نیز نیروهای مسلح کشورمان، ارتش، سپاه، بسیج، نیروهای انتظامی و امنیت آفرینان جامعه، در کنار توده مردم فارغ از مشکلات و دغدغه ها، آماده دفاع از کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، شهدای دفاع از حریم وطن و مدافعان حرم، همه و همه الگوهای ماندگاری برای اقشار مختلف جامعه هستند.
آیت الله پورمحمدی گفت: شهدا از همه اقشار مختلف جامعه اسلامی در دفاع از میهن اسلامی و ارزش های متعالی آن ذره ای درنگ و تردید به خود راه ندادند و حضرت علی اکبر (ع) و امام حسین (ع) را الگو و سرمشق خود قرار دادند.
وی افزود: اگر امروز جوانی با تیپ و پوششی متفاوت در جامعه حضور دارد، در صورت تهدید دشمن و چشم طمع بدخواهان همگام با آحاد جامعه از کشور و آرمان های اسلامی و انقلابی همانند هشت سال دفاع مقدس دفاع خواهد کرد.
وی ادامه داد: جوانان این مرز و بوم در نیروهای مسلح و نیروهای بسیجی و مردمی، در طول چهار دهه ثابت کردند که مدافع حریم ولایت و میهن اسلامی هستند.
امام جمعه مراغه اضافه کرد: ملت بزرگ ایران با تاسی به حضرت علی اکبر (ع)، جوانان برومند خود را روانه جبهه های حق علیه باطل کردند و اکنون این شهدا نمونه های بارز ایثار و مقاومت هستند.
به گزارش ایرنا، آیین غبارروبی مزار شهدای مراغه با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و یگان های منتخب نیروهای مسلح در آستانه روز ارتش برگزار شد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام حسین انقلاب حضرت علی نیروهای مسلح هشت سال دفاع مقدس 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن گرامیداشت روز معلم، گفت: افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، علی اکبر رضایی ظهر امروز در دیدار با عوامل برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم، اظهار داشت: هدف از برگزاری یادواره شهدا معرفی شهیدان به عنوان الگویی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان که موتور محرکه انقلاب هستند، ضروری و بسیار با اهمیت است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدای هشت سال جنگ تحمیلی صحنه‌هایی ماندگار را آفریدند که تضمین کننده پیروزی‌‌های رزمندگان در آن دوره حساس بود.

رضایی با تاکید بر نقش‌ معلمان به عنوان سفیران فرهنگی در صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس تصریح: تقدیم 36 معلم شهید در شهرستان آران و بیدگل، سند افتخار دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی به ویژه این شهرستان است.

فرماندار آران و بیدگل در ادامه تصریح کرد: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور در جبهه‌های نبرد در سنگر تولید نیز مجاهدت کرده و تقدیم بیش از 365 شهید کارگر مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده معظم شهدا برای حضور در امراسم یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل گفت: امروز دشمن در تلاش است تا با بهترین امکانات به اسلام و مسلمین ضربه وارد کند، بنابراین مردم باید در تمامی عرصه‌ها هوشیار بوده و با همان روحیه هشت سال دفاع مقدس با مهارت تمام با یزیدیان زمانه مقابله کند.

انتهای پیام/803/

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد