Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال دسته اولی شاهین بوشهر در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: روز گذشته بازی پر استرس و سختی را پشت سرگذاشتیم، زیرا تیم ملوان هفته گذشته در یک بازی خوب یکی از رقیبان ما و مدعیان صعود به لیگ برتر را شکست داد.

ویسی در ادامه درباره استقبال هوادارن تیم فوتبال شاهین از بازی آن‌ها مقابل تیم ملوان نیز گفت: استقبال از بازی فوق العاده بود و هواداران شاهین از استان‌های همجوار هم به ورزشگاه آمده بودند که این برای ما باعث افتخار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی جوان تیم فوتبال شاهین بوشهر درباره گل نخست تیمش که گفته می‌شد در شرایط آفساید به ثمر رسیده است گفت: از این بحث‌ها در فوتبال زیاد است و ما آنقدر شایسته بودیم که می‌توانستیم باز هم گل بزنیم و بازی را به سود خودمان تمام کنیم.

ویسی نسبت به برنامه ریزی‌های سازمان لیگ به انتقاد پرداخت و بیان کرد:‌ای کاش سازمان لیگ برنامه‌ای تدارک می‌دید که ما هم می‌توانستیم آخر هفته بازی کنیم و این یک ظلم بزرگ در حق شاهین است.

او همچنین ادامه داد: سازمان لیگ با توجه به کنار کشیدن ۲ تیم از این رقابت‌ها باید در نیم فصل دوم مجددا قرعه کشی انجام می‌داد.

مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در ادامه از علاقه اش به مردم و فوتبال جنوب کشور گفت و اظهار کرد: با توجه به این که پیشنهادات زیادی از لیگ یک داشتم، اما دوست نداشتم به لیگ یک بیایم. از لیگ یک فوتبال یونان پیشنهاد داشتم که به خاطر علاقه ام به مردم و فوتبال جنوب تیم فوتبال شاهین را انتخاب کردم تا بتوانم به این تیم کمک کنم.

عبدالله ویسی به تمجید از تیم گل ریحان البرز پرداخت و گفت: با این که این تیم رقیب اصلی ما در راه صعود به لیگ برتر است، اما برای این تیم احترام زیادی قائل هستیم، اما در بازی‌های رو در رو نیز این تیم را شکست داده ایم.

تیم فوتبال شاهین بوشهر با کسب ۵۱ امتیاز از ۲۹ بازی در رتبه دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ آزادگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ آزادگان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس

نسل قهرمان جهان ایتالیا، حالا به سن مربیگری رسیده اند.

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. رم با این سه امتیاز ارزشمند، ۵۸ امتیازی شد و امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را زنده نگه داشت. این بازی تقابل دو هم بازی سابق و قهرمان جهان در تیم ملی ایتالیا بود. دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو نزدیک به یک دهه در آتزوری هم بازی بودند. کاناوارو در اولین تجربه مربیگری خود در اودینزه موفق به کسب امتیاز نشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • حکمت الله ملاصالحی مؤسس فلسفه باستان شناسی است
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است