Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رئیس سازمان برنامه و بودجه پیرامون پرداخت خسارت های وارده به سیل زدگان گفت: آنچه تاکنون پیش بینی شده، دستکم هفت هزار میلیارد تومان می توان از ردیف های نقدی و اسناد اوراق بودجه، برای بازپرداخت و به نوعی جبران خسارت های سیل زدگان اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «محمدباقر نوبخت» امروز (چهارشنبه) در پایان نشست هیات وزیران در جمع خبرنگاران افزود: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی لازم است برای همه کارکنان دولت اعم از شاغلان و بازنشستگان احکام جدید حقوقی صادر شود تا پرداختی های سال 98 بر اساس احکام جدید به مورد اجرا درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته این مقام مسئول، هنوز برخی دستگاه ها موفق به صدور همه احکام خود نشده اند، اما در تخصیص بودجه برای پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان اعلام شده بود، چنانچه همه احکام هم صادر نشده، دستگاه ها باید مبلغ ثابت 400 هزار تومان را که مصوبه مجلس است در حقوق فروردین ماه پرداخت کنند.
نوبخت خاطرنشان کرد: آنچه سازمان برنامه و بودجه به خزانه تخصیص داده، با احتساب مبلغ 400 هزار تومان است و در صورتی که برخی موارد این افزایش اعمال نشده، بطور حتم اقدام خواهد شد و امروز یا فردا پرداخت می شود.
وی اظهار داشت: زمانی که همه احکام صادر شود، همه افزایش حقوق ها از یکم فروردین ماه 98 لازم الاجراست و بطور حتم برای بخش قابل توجهی از کارکنان بیش از 400 هزار تومان افزایش خواهیم داشت و در پرداختی های ماه بعد جبران خواهد شد.

** مطالبات فرهنگیان
نوبخت اضافه کرد: منابع بودجه پارسال در حد 91 درصد تحقق یافت، اما به آموزش و پروش 107 درصد پرداخت، انجام شد.
وی گفت: امکان پرداخت برخی بدهی های وزارت آموزش و پرورش فراهم نشد، هفته گذشته باردیگر نزدیک به 600 میلیارد تومان پرداختی به این وزارتخانه انجام شد.
به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه، امروز و فردا نیز 2 هزار و 100 میلیارد تومان منابع جدید که از سال گذشته پیگیر دریافت آن از بانک مرکزی شدیم، به آموزش و پرورش پرداخت، و امید می رود تا پیش از هفته معلم بتوانند همه بدهی های خود را بپردازیم و مطالبات فرهنگیان تسویه شود.
اقتصام*3065**1559

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سيل 98 نوبخت سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، طرح جدید اداره امور مسجد الحرام و مسجد النبی (ص) با عنوان «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید، اتمام حفظ و یادآوری حفظیات قرآنی به ۶ زبان عربی، انگلیسی، اردو، اندونزیایی، مالایی و هوسایی است و پس از یادگیری کامل، گواهینامه و اجازه قرائت با سند متصل از سوی معلمان دارای مجوز در علم قرائت به قرآن‌آموزان اعطا می‌شود. این خدمت با هدف اینکه مرجع نخست در آموزش قرآن کریم باشد، راه‌اندازی شده است.

مقرأة الحرمین با هدف سهولت در آموزش کتاب خدا و یادگیری ترتیل قرآن برای کسانی که تمایل دارند در هر زمان و مکانی با استفاده از فناوری جدید و اجرای بهترین روش در آموزش قرآن کلام وحی را فرا بگیرند، اجرا می‌شود و به حجاج و عمره‌گزاران نیز فرصت آموزش قرائت صحیح قرآن کریم را می‌دهد و به آنان گواهینامه و اجازه قرائت اعطا می‌کند.

این پروژه دارای برنامه‌های متعدد آموزشی از جمله تصحیح قرائت، حفظ، یادآوری محفوظات، یادگیری تجوید، اصول قرائات، جلسات تلاوت قرآن، پیگیری آموزشی و جلسات پخش زنده است.

کد خبر 6088407 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا