Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@08:37:14 GMT

اعلام محدویت های ترافیکی پلیس راهور فاتب در روز ارتش

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۶۹۳۶

اعلام محدویت های ترافیکی پلیس راهور فاتب در روز ارتش

تهران- ایرنا- پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ (فاتب) اعلام کرد: به منظور بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و مراسم رژه، روز پنج‌شنبه 29 فروردین محدودیت های ترافیکی در بخشی از جنوب تهران منتهی به حرم امام خمینی (ره) اعمال می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 23:30 روز چهارشنبه 28 فروردین در بزرگراه شهید هاشمی از شمال به جنوب از پل شهید صنیع خانی مسدود و از حرکت کلیه وسایل نقلیه به سمت جنوب جلوگیری می شود و همچنین خودروهایی که قصد دسترسی به بهشت زهرا(س) را دارند از طریق خیابان شهید رجایی، جاده قدیم و از درب گلدسته وارد بهشت زهرا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان رمپ راست‌گرد، زیر پل شهید صنیع خانی (لاین کندرو) به بزرگراه شهید هاشمی‌ به سمت جنوب و مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان رمپ راست‌گرد ورودی به بزرگراه شهید هاشمی به سمت جنوب وسه راه باقر شهر به سمت غرب بلوار علامه عسگری تا پایان مراسم محدودیت تردد دارد.
بزرگراه شهید هاشمی از شمال به غرب بلوار علامه از ابتدای راست‌گرد پل شهید صالحی (جدیدالاحداث) و راست‌گرد جنوب به شرق آزادراه تهران - قم به سمت بلوار علامه عسگری (بلوار امام)، آزادراه تهران - قم از راست‌گرد شمال به شرق بلوار علامه عسگری مسدود خواهد بود.
لازم به ذکر است که کلیه ورودی‌ها به زیرگذر ضلع شمالی حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در ضلع شمالی مسدود و‌ از تردد کلیه خودروها جلوگیری به‌عمل خواهد آمد.
براساس این گزارش؛ محدودیت‌های توقف از 24 ساعت قبل از شروع مراسم در پارکینگ ضلع شمالی تا پایان مراسم اعمال می شود.
همچنین محدودیت توقف از ساعت 01:00 روز پنج‌شنبه 29 فروردین تا پایان مراسم و تخلیه کامل محدوده اطراف حرم مطهر ممنوعیت توقف در بلوار علامه عسگری از پل شهید صالحی (جدیدالاحداث) تا پل آزادراه خلیج فارس در هر دو‌مسیر، بزرگراه شهید هاشمی از پل شهید صنیع خانی‌ تا پل شهید صالحی (جدیدالاحداث) در هر دو‌مسیر، آزادراه تهران-قم از پل شهید کاظمی تا عوارضی تهران-قم در هر دو ‌مسیر به جز خودروهایی که جهت جابجایی افراد رژه رونده ‌در نظر گرفته شده ‌است.
تهرام/3225//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي روز ارتش پليس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند