Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحلیلگر آمریکایی بر این باور است که اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سیاه، احمقانه بوده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، "کوین بارت" تحلیلگر سیاسی آمریکایی در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم در واکنش به تصمیم خصمانه اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرگز به طور عمد یا سیستماتیک، غیرنظامیان را هدف قرار نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر عکس، سپاه پاسداران در بین نیرو‌های منطقه در زمینه مقابله با تروریست‌های واقعی، پیشرو است، گروه‌هایی که عامدانه و به طور سیستماتیک غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهند، رژیم صهیونیستی و داعش هستند. بنابر این اگر بخواهیم دقیق باشیم، وزارت خارجه آمریکا باید بیانیه خود را تغییر داده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پیشروترین گروه مقابله با ترور معرفی کند.

این تحلیلگر آمریکایی در ادامه اظهار داشت: تصمیم ترامپ در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی، یک اقدام احمقانه، بی پروا و شکست خورده است. هیچ کلمه‌ای برای توصیف این تصمیم وجود ندارد. بی شک همه کارشناسان واقعی مسائل ایران در سنا با این اقدام مخالف هستند. ولی مقام‌های سیاسی دولت ترامپ که از سوی بسیاری از ماموران اسرائیلی حمایت می‌شوند، در وزارت خارجه ایالات متحده نفوذ کرده‌اند و ظاهرا توانسته‌اند حقیقت، منطق و منافع ملی آمریکا را نادیده بگیرند و این هدیه بزرگ را برای نتانیاهو بفرستند. واژه تروریسم در واقع به معنای "یک تاکتیک نظامی شامل هدف قرار دادن عمدی غیرنظامیان برای گسترش رعب و وحشت است. "، ولی از زمان وقوع حملات ۱۱ سپتامبر که طراحی و اجرای اصلی آن توسط نئومحافظه کاران و صهیونیست‌ها انجام شد، از کلمه تروریسم به طور سیستماتیک سوء استفاده شده است، رسانه‌های خبری صهیونیستی به طور گسترده‌ای از این واژه سوء استفاده کرده‌اند. امروز تروریسم همان معنایی را دارد که صهیونیسم می‌خواهد.

وی در پاسخ به سئوالی درباره اقدام شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی در قرار دادن نام فرماندهی مرکزی آمریکا سنتکام در فهرست سازمان‌های تروریستی نیز گفت: سنتکام آنقدر که اسرائیل و داعش جزء سازمان‌های تروریستی هستند، یک سازمان تروریستی به شمار نمی‌رود. اسرائیل به طور سیستماتیک به غیرنظامیان یورش می‌برد آن هم با هدف پاکسازی قومی و نژادی. کشتار و ترور غیرنظامیان، ماموریت اصلی رژیم صهیونیستی است. داعش نیز به طور منظم و سیستماتیک به غیرنظامیان حمله کرده و آن‌ها را ترور می‌کند. سیاست رسمی سنتکام این است که حداقل سعی می‌کند تلفات غیرنظامیان را محدود کند.

بارتدر ادامه در پاسخ به سئوالی درباره اعلام تصمیم ترامپ در آستانه انتخابات رژیم صهیونیستی و پیام تشکر آمیز نتانیاهو برای ترامپ به خاطر اتخاذ این تصمیم علیه سپاه پاسداران، نیز گفت: نتانیاهو برای نخستین بار در عمرش، حقیقت را گفته است. او واقعا مالک و صاحب ترامپ شده است، انسانی که کل دوران فعالیتش را صرف خدمت به رژیم جنایتکار صهیونیستی کرده است. ترامپ در طول زندگی اش همکاری‌های زیادی را با صهیونیست‌ها و لابی‌های صهیونیستی داشته است. نتانیاهو واقعا درست گفته است که کنترل کامل ترامپ را در اختیار دارد. ولی اگر اسرائیل و یهودی‌ها تصور می‌کنند که این مساله در بلندمدت به نفع آن‌ها خواهد بود، اشتباه بدی را مرتکب شده‌اند. دیر یا زود همه مردم آمریکا و یهودی‌ها به واقعیت‌ها پی خواهند برد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

مصاحبه ای تاثیرگذار با تحلیلگر آمریکایی درباره سپاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا اخبار بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صهیونیست: مذاکره با حماس بس است؛ به رفح حمله کنید

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی با مذاکرات آتش‌بس با حماس مخالفت کرد و ضمن بی‌اهمیت شمردن خواست جامعه بین‌المللی، خواستار حمله تمام‌عیار به رفح شد.

به گزارش ایسنا، «بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی با مذاکرات آتش‌بس در قاهره مخالفت کرد و گفت رژیم صهیونیستی نباید به فشارهای جامعه بین‌المللی برای پایان این جنگ تن دهد.

او با بیان اینکه اعزام هیئت مذاکره‌کننده از رژیم صهیونیستی به مصر یک اشتباه است، گفت: «فقط باید با آتش حرفتان را بزنید. نباید در برابر فشارهای بین‌المللی کوتاه بیایید و تا وقتی دشمن شکست نخورده، نباید متوقف شوید.

اسموتریچ جنگ غزه را «جنگ بر سر استقلال اسرائیل» دانست و گفت رژیم صهیونیستی باید ضمن حمله به رفح، کنترل محور صلاح الدین را در دست گیرد، منطقه‌ای مرزی میان مصر و نوار غزه.

او با طرح این ادعا که اعضای شاخه نظامی حماس در اردوگاه‌های جنوب غزه حضور دارند، گفت: «بلافاصله پس از آن به‌سمت منطقه دیر البلح رفته و گردان‌های حماس را که در اردوگاه‌های مرکزی فعایت دارند، منهدم می‌کنیم.»

رسانه‌های عبری بامداد امروز (سه‌شنبه) اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی عملیات نظامی خود را در بخش شرقی شهر رفح آغاز کرده و جنگنده‌های این رژیم حملات هوایی شدیدی را علیه این منطقه انجام داده‌اند.

این در حالی است که ساعاتی پیش منابع آمریکایی مدعی شدند حمله اخیر رژیم صهیونیستی در شهر رفح در نوار غزه عملیاتی محدود بوده و بخشی از حمله تمام‌عیار رژیم صهیونیستی به این شهر که تل‌آویو مدت‌هاست درباره آن سخن می‌گوید، نیست.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه اعلام کرده بود که حتی در صورت حصول توافق آتش‌بس با حماس، باز هم حمله به رفح انجام خواهد شد. رژیم صهیونیستی در حالی به رفح حمله کرد که حماس دوشنبه با توافقنامه پیشنهادی مصر و قطر برای برقراری آتش‌بس و تبادل اسرا موافقت کرده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران با عملیات وعده صادق، هیمنه دشمن را در هم کوبید
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی در آینده منطقه جایی ندارند/ ایران مقاومت را در جهان تقویت کرد
  • در دیدار نچیروان بارزانی با فرمانده کل سپاه چه گذشت؟ + تصاویر
  • گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد
  • سردار فدوی: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار است
  • وزیر صهیونیست: مذاکره با حماس بس است؛ به رفح حمله کنید
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح
  • آنروا: حمله به رفح تبعات ویرانگری دارد/ تا حد امکان می‌مانیم
  • وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟! | روایت متفاوت حسین شریعتمداری از حمله ایران به اسرائیل