Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@07:39:30 GMT

عکس یادگاری پس از مرگ !

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۷۱۲۸

عکس یادگاری پس از مرگ !

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.

 

طایفه گرایی درست یا غلط ؟

 

 

آینده سازانی که نیاز به اعتماد دارند

 

 

برگزاری مراسم ازدواج در کنار سیلاب

 

 

 با موشک های سپاه چه می کنید ؟!

 

 

لایک برای کاربران نوجوان فیسبوک ممنوع !

 

 

میانگین سن ازدواج جوانان ایرانی

 

 

 

هجوم میلیون‌ها ملخ عربستانی به ایران +فیلم

 

 

زیباترین و عجیب‌ترین قصرجهان+عکس

 

 

چرا کابوس می بینیم؟

 

 

ماجرای عکس یادگاری پس از مرگ+ تصویر

جانباز ریاکاری که با پای مصنوعی آمده بود! +عکس

چشم‌بادامی‌ها از بازار تلفن همراه ایران دل می‌کنند؟

کشف نقص امنیتی در نرم افزار «وین‌رر»

صاحب فروشگاه دزد جوان را شرمنده کرد! +فیلم

مهندس‌های آینده بخوانند

الکترونیکی شدن اسناد پزشکی برای راحتی مردم

۱۸ فناوری که ناسا در آینده به آنها نیاز دارد

 .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: روز جوان جوان حضرت علی اکبر جوانان کار فعالیت اجتماعی دهه هفتادی ازدواج طلاق سیل سپاه موشک اینستاگرام فضای مجازی دوقلوها نیجریه فیسبوک شبکه های اجتماعی نوجوانان ملخ صحرایی عربستان قصر هند جال محل کابوس مغز چین عکس قبر گوشی هوشمند کلاهبرداری مهندسین دانشگاه پزشکی سلامت فناوری ناسا تابناک جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۷۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر

انتشار تصاویری از یک ورزشکار کنار علی دایی با این تیتر که «فلان ملی‌پوش مدالش را به علی دایی اهدا کرد» حاشیه‌ساز شده است. برخی ورزشکاران قدیمی مدعی شدند این خانم نه عضو تیم ملی بوده و هست و نه مدالی بین‌المللی دارد که بخواهد به دایی اهدا کند! در همین اثنا مریم رنجبرساری، عضو سابق تیم ملی تیر و کمان در یک استوری که در اینستاگرامش منتشر کرد به همین شخص تاخت.

 

به همین بهانه با او تماس گرفتیم تا علت را جویا شویم. رنجبرساری گفت: ایشان چند سال پیش گفته قهرمان کاراته است، اما فدراسیون کاراته تکذیب کرد. معلوم نیست او از چه طریقی اسپانسر پیدا می‌کند، اما در بیوی اینستاگرامش نوشته قهرمان تیر و کمان است! بچه‌های کاراته هم برای من فرستادند و پرسیدند این را می‌شناسی؟ گفتم نه. اصلا بچه‌های کاراته هم او را قبول ندارند.

رنجبرساری ادامه داد: خود من به دلیل اینکه پول اعزام و تجهیزات برای رفتن به مسابقات را نداشتم از تیم ملی کنار رفتم. مثل من زیاد بودند، اما اگر او به تیم ملی رفته احتمالا پول هزینه‌های خودش را داده و به تیم ملی رسیده! ملی‌پوش سابق افزود: او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند. برای من عجیب است او علی دایی را چطور پیدا کرده و به دیدار یکی از بزرگان ورزش ما رفته است. ورزشکاری به بزرگی علی دایی از قبل رزومه طرف مقابل را می‌بیند و بعد به دیدار ورزشکاری می‌رود. اما این ورزشکار اصلا مدالی نداشته است! شاید مدال استانی بوده است، اما نه بچه‌های کاراته و نه تیر و کمان می‌گویند او مدالی نیاورده است. من فقط به این فکر می‌کنم و از این ناراحتم چرا برای من که قهرمانی آسیا را داشتم اسپانسری نبود، اما برای ورزشکاران این شکلی دو تا سه تا اسپانسر پیدا می‌شود!

وی در ادامه با اشاره به هزینه‌های سنگین در تیر و کمان که خیلی‌ها از پس آن برنمی‌آیند و به ناچار خداحافظی می‌کنند، افزود: سال ۸۹ یا ۹۰ بود که تیم‌های پرسپولیس و استقلال در تیر و کمان تیمداری می‌کردند و من به عضویت استقلال درآمدم. رقابت بین این دو تیم در همه رشته‌ها جذاب است و در آن سال هم رقابت نزدیکی داشتیم و در نهایت ما قهرمان شدیم و آقای فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت استقلال قرار بود نفری ۵ سکه به ما پاداش بدهند، اما ما که چیزی ندیدیم!

  منبع: روزنامه اعتماد

دیگر خبرها

  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور
  • اعتبار ندادن بانک‌ها برای وام ازدواج این بار دغدغه زوج‌های جوان شد
  • پیری جمعیت نشاط اقتصادی و اجتماعی را کاهش می‌دهد
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو