Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل گفت: در سطح کشور و استان ‌ها باید موضوع مصون‌ سازی زیرساخت‌ها به منظور امکان مدیریت شرایط به هنگام بحران را انجام دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از موج رسا; سردار غلامعلی حیدری ظهر امروز در شورای پدافند غیر عامل استان زنجان،اظهار داشت: پدافند غیر عامل موضوعی است که باید در شرایط کنونی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پدافند غیر عامل راهمکاری برای تقویت خود برای مقابله با تهدیدات دشمنان محسوب می شود، افزود:

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: پدافند دارای دو وجه عامل و غیر عامل است که پدافند غیر عامل به عنوان دفاع غیر مسلحانه و دفاعی از سوی عموم مردم شناخته شده است.

حیدری امنیت را یکی از راهکارهای رسیدن به توسعه پایدار عنوان کرد و گفت: پایدارسازی و ایمن‌ سازی برای تحقق امنیت ضروری است.

وی تهدیدات توسط دشمنان را سه نوع سخت، نیمه سخت و نرم عنوان کرد و بیان داشت:باید همواره مراقب توطئه های دشمنان در جنگ های مختلف بود.

این مسئول با بیان اینکه در جنگ نرم دشمن به دنبال تحت الشعاع قرار دادن اقتصاد، فرهنگ، اجتماع و فضای سایبری است، ادامه داد: دشمن از این جنگ در حوزه های مختلف برای بر هم زدن نظم و امنیت استفاده می کند.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به وقوع سیل در نوروز امسال، بیان داشت: در این نوع حوادث دشمن از شرایط استفاده و بین مردم و دولت شکاف ایجاد می کند.

حیدری گفت: شورای پدافند غیر عامل در کشور و استان‌ ها باید راهبردهای دشمن را شناسایی و نسبت به خنثی ‌سازی آن اقدام کند.

وی زیرساخت ‌های کشور را آبشاری دانست و افزود: همین موضوع موجب شده مصون ‌سازی زیرساخت‌ ها در هنگام بروز حوادث به سختی انجام شود.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل ادامه داد: امروز رسانه‌ ها وسیله مناسبی برای بر هم زدن نظم و امنیت در کشور و عاملی برای ایجاد ناامنی محسوب می شوند.

حیدری افزود:  دشمن با استفاده از رسانه های مختلف سعی در فریب افکار عمومی و ایجاد هرج و مرج در کشورهای مقصد را دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دشمن جوانان و نوجوانان را هدف گرفته است تا معضل بی‌هویتی را بین آنان گسترش دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،انسیه خزعلی امروز در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش‌آموز در مشهد گفت: دشمن در حال ترویج معضل بی‌هویتی در جامعه است و برای مقابله با آن، رئیس جمهور کشورمان، جنبش تعهد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.

وی افزود: طی دوره‌ای در مدارس فقط به آموزش پرداخته شد اما باید بدانیم پرورش و تزکیه بر آموزش مقدم است و برگزاری دوره ارتقای مهارتهای والدین برای بیدارسازی آنها در قبال خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه باید به پرورش توجه شود و تلاش می‌کنیم این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم از شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.

خزعلی افزود: در این قرارگاه‌ها باید راهکارهای تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه شود تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه شود و ما هم از این روش پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: پس از 6 ماه به بهترین افرادی که در استان و شهر خود فعالیت موثری در این زمینه داشته باشند، مجوز داده می‌شود که کار را به صورت مستمر ادامه دهند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • سئو سایت وردپرس چیست؟
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند