Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@03:56:46 GMT

قیمت نوبرانه‌ها در میادین میوه و تره بار

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۷۳۰۳

قیمت نوبرانه‌ها در میادین میوه و تره بار

به گزارش جهان نيوز، براساس نرخنامه این سازمان میوه و تره بار، برخی از میوه‌ها نظیر موز، هندوانه و خیار گلخانه‌ای کاهش قیمت داشته است. چنانکه قیمت موز درجه یک (سایز ۷ تا ۹) با ۳۰۰ تومان کاهش هر کیلوگرم ۹۵۰۰ تومان، هندوانه درجه یک با ۴۰۰ تومان کاهش هر کیلوگرم ۲,۸۰۰ تومان و خیار گلخانه‌ای درجه یک با ۳۰۰ تومان کاهش هر کیلوگرم ۴,۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش؛ آناناس جنگلی و طلایی به ترتیب به قیمت ۹ هزار تومان و ۱۶ هزار تومان، پرتقال تامسون شمال هر کیلوگرم به قیمت ۵ هزار تومان، پرتقال جنوب هر کیلوگرم به قیمت ۳ هزار تومان، توت فرنگی هر کیلوگرم به قیمت ۱۱ هزار تومان، خیار رسمی و رویال هر کیلوگرم به قیمت ۳ هزار تومان و سیب زرد و قرمز هر کیلوگرم به قیمت ۶,۸۰۰ تومان در میادین و بازارهای میوه و تره بار عرضه می‌شود.

انواع طالبی و ملون هر کیلوگرم به قیمت ۴۹۰۰ تومان، کیوی هر کیلوگرم به قیمت ۶۹۰۰ تومان، لیمو ترش سنگی جنوب هر کیلوگرم به قیمت ۴۹۰۰ تومان، لیمو شیرین هر کیلوگرم به قیمت ۳۷۰۰ تومان، نارنج هر کیلوگرم به قیمت ۱,۵۰۰ تومان و نارنگی هر کیلوگرم به قیمت ۶,۴۰۰ تومان در میادین و بازارهای میوه و تره بار عرضه می‌شود.
  منبع: مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۷۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر بی‌نظیر این میوه برای کاهش وزن (اینفوگرافی)

انجیر حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین‌های مورد احتیاج بدن است.

به گزارش بهداشت نیوز، خواص آنتی اکسیدانی موجود در انجیر برای حفظ سلامتی بدن و تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید و کاربردی هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • تاثیر بی‌نظیر این میوه برای کاهش وزن (اینفوگرافی)
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود