Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اداره‌کل روابط‌عمومي بانک صادرات ايران، روزهاي ١١ الي ١٣ ارديبهشت‌ماه ٩٨، کارگاه طراحي پوستر با موضوعات نظام بانکي و خدمات بانک صادرات ايران را برگزار مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري آريا، هدف از برگزاري اين کارگاه، بهره‌مندي از ايده‌هاي خلاقانه، نوآورانه و متنوع هنرمندان فعال عرصه گرافيک در زمينه فرهنگ‌سازي و معرفي خدمات نظام بانکي و بانک صادرات ايران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارگاه طراحي پوستر با موضوعات مرتبط با حوزه بانکداري، خدمات و محصولات ارائه‌شده توسط بانک صادرات ايران، ترويج فرهنگ استفاده از تکنولوژي‌هاي جديد بانکي و... زير نظر استاد فرزاد اديبي، گرافيست صاحب‌نام کشور برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان براي حضور در اين کارگاه لازم است حداقل سه و حداکثر پنج نمونه از پوسترهاي خود را در قطع 500 در ٧٠٠ پيکسل با فرمت JPEG تا تاريخ اول ارديبهشت‌ماه ١٣٩٨ همراه با بيوگرافي، نشاني و تلفن تماس به آدرس ايميل bsiposter@gmail.com ارسال کنند که پس از ارزيابي آثار ارسالي، از بيست نفر از هنرمندان واجد شرايط براي حضور در کارگاه پوستر به مدت سه روز‌ که از ١١ الي ١٣ ارديبهشت‌ماه در فرهنگسراي انديشه تهران برگزار مي‌شود، دعوت خواهد شد.
به آثار برگزيده حائز رتبه اول تا سوم اين کارگاه به ترتيب مبالغ چهل، سي و بيست ميليون ريال به همراه لوح تقدير اهدا شده و به ساير شرکت‌کنندگان، مبلغ دو ميليون ريال به همراه گواهي حضور در کارگاه اهدا خواهد شد.
در اين کارگاه، هنرمندان به طراحي پوسترهاي مورد نظر با موضوع «بانک صادرات» پرداخته و پس از آن، پوسترهاي برتر انتخاب خواهند شد که اين آثار در نمايشگاه‌هاي گروهي به نمايش در خواهند آمد و پس از آن در تبليغات ترويجي بانک صادرات ايران در قالب بيلبورد، پوستر، کارت، بروشور، کتاب و... مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
همراه داشتن لپ تاپ در طول برگزاري کارگاه براي هر نفر الزامي است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دبیر جشنواره موسیقی تاک گفت : این جشنواره با هدف شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در موسیقی سنتی و محلی ایران و معرفی هنرمندان بومی در حال برگزاریست.

قدسی افزود: جشنواره تاک در چند بخش شامل اجرا‌های صحنه‌ای (کنسرت)، موسیقی سنتی و محلی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع با موضوعات مختلف شعر و موسیقی و سازسازی، برپایی دومین دوره نمایشگاه ساز، تور گردشگری شهر و بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی ملایر همراه با برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات خواهد بود.

موضوعات کارگاه‌ها شامل پیوند شعر و موسیقی، تاثیر شعر در موسیقی، اصول و مبانی سازسازی، چوب شناسی، فیزیک سوت و رگلاژ ساز، اصول نگهداری از ساز، تحلیل ساختار موسیقی، آسیب‌شناسی موسیقی ایرانی در چند دهه اخیر، اصول و مبانی گروه‌نوازی، ریتم‌شناسی و وزن‌خوانی، ارتباط هنر با صنعت، گردشگری موسیقی، بررسی سبک‌ها و مکتب‌های مختلف آواز و مناسب‌خوانی است.

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • استفاده از ابزار‌های نوین در کنترل نظام بانکی کشور
  • نگارخانۀ صفوی میزبان پوسترهای روسی
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی