Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، دوره سی و هفتم جشنواره جهانی فیلم فجر با افتتاح گذر سینما، نمایش نسخه مرمت‌شده فیلم «دیده‌بان» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا و رونمایی از کتابی درباره این فیلم، عصر چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در سینما فلسطین آغاز به کار می‌کند.

سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در ساعت ۱۹ و با افتتاح گذر سینما در خیابان براداران مظفر با حضور سینماگران، مسئولان شهری، دست اندرکاران جشنواره و عوامل فیلم سینمایی «دیده بان» آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه برنامه با حضور دبیر جشنواره، مهمان‌ها و عوامل فیلم سینمایی «دیده‌بان» از پوستر طراحی شده ویژه این فیلم رونمایی و آیین امضای پوستر برگزار خواهد شد.

همزمان با نمایش نسخه بازسازی شده فیلم «دیده‌بان» و با حضور ابراهیم حاتمی کیا، کتاب «دیده بان» رونمایی می‌شود.

کتاب «دیده بان» اثری به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی است که با هدف معرفی هرچه بیشتر سینماگران شاخص و ممتاز ایرانی به مخاطبان بین المللی تهیه شده است. این کتاب مشتمل بر تحلیلی از سینمای ابراهیم حاتمی کیا با تمرکز بر سه فیلم «دیده‌بان»، «از کرخه تا راین» و «آژانس شیشه‌ای» است که در یک مجلد توسط انتشارات خانه هنرمندان ایران و با حمایت جشنواره جهانی فیلم فجر منتشر شده است. متن انگلیسی کتاب «دیده بان» تالیف شهاب اسفندیاری عضو هیات علمی دانشگاه هنر، ترجمه فارسی به قلم مسعود اوحدی و ترجمه عربی آن توسط احمد عبیات انجام شده است.

در ادامه این برنامه، با پخش کلیپی از سیل اخیر در گلستان، لرستان، شیراز و خوزستان و با اجرای موسیقی محلی زنده این استان‌ها، جشنواره با یاد هموطنان سیل زده آغاز می‌شود.

همچنین تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان هلال احمر و جشنواره جهانی امضا خواهد شد.

در پایان این برنامه با پخش کلیپی ۳ دقیقه‌ای از فیلم «دیده بان» ابراهیم حاتمی‌کیا به عنوان کارگردان و هوشنگ گلمکانی به عنوان منتقد صحبت خواهند کرد و سپس این فیلم برای مخاطبان اکران خواهد شد.

گفتنی است سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی هادی چوپان از دکور باشگاهش به سبک تخت جمشید!

هادی چوپان که یک قهرمان بین المللی است؛ باشگاه بدنسازی خود را افتتاح کرده است.

طرفداری | هادی چوپان به تازگی باشگاه مجهز خود را در شهر زادگاهش  افتتاح کرده و در حال حاضر تصاویری را از تمریناتش در باشگاه شخصی خود منتشر می‌کند.

جالب است بدانید گرگ ایرانی که بارها علاقه‌اش را به تمدن کهن ایران نشان داده است، بخشی از باشگاه خود را به سبک تخت جمشید طراحی کرده.

چوپان به تازگی تصویری از این بخش باشگاه خود را با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشته است.

رونمایی هادی چوپان از دکور باشگاهش به سبک تخت جمشید!

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • ادای احترام آرسنال به کودک هواداری که در مسیر مدرسه‌اش به قتل رسید
  • ادای احترام اوسمار ویرا به زنان پرسپولیسی + عکس
  • (تصاویر) رونمایی چینی‌ها از تسلا سایبرتراک فیک!
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • رونمایی هادی چوپان از دکور باشگاهش به سبک تخت جمشید!