Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا آیت الله محسن اراکی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان در حسینیه بقیه الله اهواز اظهار داشت: حادثه سیل خوزستان گسترده تر از استان های دیگر است که امیدوارم خسارت های واره به مردم به زودی جبران شود.
وی افزود: نهادهای خصوصی و دولتی و به ویژه نیروهای مسلح از ابتدای این حادثه دست به کار شده و با تمام ظرفیت پای کار امده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: یکدلی ،همدلی و یکپارچگی مردم برای کمک رسانی به مناطق سیل زده استان قابل توصیف نیست و امید است این روند خدمت رسانی همچنان ادامه داشته باشد.
وی ادامه داد: همدردی با مردم مصیبت دیده خوزستان و در کنار آن ها بودن از وظایف اصلی ما در شرایط کنونی است و به نوبه خود از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد .
آیت الله اراکی تصریح کرد: برحسب وظیفه دینی و اخلاقی، کلاس های خود در حوزه های علمیه را تعطیل کرده و طلاب را برای کمک رسانی به مردم خوزستان و سایر استان های درگیر سیل اعزام کرده ایم.
وی بیان کرد: مسئولان خوزستان، نیروهای مسلح در این استان و بخصوص گروه های جهادی و بسیج تاکنون تلاش های فراوانی برای مهار سیلاب و کمک رسانی به مردم داشته اند که جای تقدیر دارد.
آیت الله اراکی دبیر مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی روز چهارشنبه برای بررسی آخرین وضعیت کمک رسانی به مناطق سیل زده استان با آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان در حسینیه بقیه الله اهواز دیدار کرد.
به گفته وزیر کشور 400 هزار نفر در معرض سیلی هستند که از فروردین ماه در خوزستان جاری شده است. بیش از 270 روستا و 9 شهر در خوزستان هشدار تخلیه گرفته و بیش از یکصد روستا تخلیه شده اند.
جمعیت هلال احمر خوزستان اعلام کرده که بیش از 170 هزار نفر در خوزستان امدادرسانی شده اند.
/6002/7152
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جمعیت هلال احمر خدمت رسانی سیل نماینده ولی فقیه نیروهای مسلح 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد صلواتی با اشاره به نشست و فرورفتگی برخی قبور خلدبرین یزد در اثر بارندگی، اظهار داشت: معمولا بعد از هر بارندگی شدید قبور واقع در بلوک‌های قدیمی (معراج‌ها) به علت پائین‌تر بودن از سطح معابر و عدم امکان دفع آب‌های سطحی و ساخت و ساز قبور قدیم با مصالح ( خشت و.... ) دچار تخریب و فرورفتگی می‌شوند که معمولاً یک یا دو روز بعد از بارندگی این فرورفتگی‌ها مشخص می‌شود.

وی افزود: با شناسایی تخریب و فرورفتگی قبور و پس از اینکه این محدوده قابل تردد باشد، ظرف یک یا دو روز با ماسه بادی قبور آسیب‌دیده پر می‌شود و سنگ‌های قبور روی ماسه بادی‌های هم سطح شده قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد با بیان اینکه موارد مربوط به بارندگی اخیر ان‌شاءالله تا یکشنبه رفع می‌شود، یادآور شد: در این موارد حق با مردم هست و ما وظیفه داریم در حداقل زمان ممکن این نقص را برطرف کنیم.

 

دیگر خبرها

  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند