Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@03:25:08 GMT

بررسی نقشه فاضلاب باقرشهر

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۸۲۳۰

بررسی نقشه فاضلاب باقرشهر

یکی از دغدغه‌های مهم شورای اسلامی باقرشهر رفع مشکلات مربوط به آب و فاضلاب شهری است که پس از بررسی معضلات و مشکلات مربوط به آب و فاضلاب باقرشهر نقشه فاضلاب شهری، سیر مراحل اداری و همچنین نحوه آغاز این پروژه عمرانی جهت بررسی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهرنیوز؛ عین الله آقاپور رئیس شورای اسلامی باقرشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران از نشست مشترک شورای اسلامی این شهر با کارشناسان اداره آب و فاضلاب شهری باقرشهر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از برگزاری این نشست را بررسی معضلات و مشکلات مربوط به آب و فاضلاب باقرشهر عنوان کرد و گفت: در این نشست مشترک مقرر گردید تا نقشه فاضلاب شهری ، سیر مراحل اداری و همچنین نحوه آغاز این پروژه عمرانی مورد بررسی و تایید قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی باقرشهر افزود: یکی از دغدغه‌های مهم شورای اسلامی باقرشهر رفع مشکلات مربوط به آب و فاضلاب شهری این شهر بوده است که به صورت جدی در این دوره از فعالیت شوراها در دستور کار قرار گرفته است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران در همایش گرامی‌داشت شوراهای شهر و روستا که صبح پنج‌شنبه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: عقب‌ماندگی شوراهای شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است.

وی در ادامه افزود: تصویب قانون درآمدهای پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران بیان کرد: موضوع مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین مسائل شوراها است که در برنامه هفتم هم دیده شود باز هم در مجلس با یک پشتیبانی خوب پیگیری و انجام شود.

چمران با اشاره به اینکه شوراها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، بیان کرد: شوراها پارلمانی محلی هستند که در روند حل امورات محلی مردم اثرگذار است.

کد خبر 6094921

دیگر خبرها

  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است
  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.