Web Analytics Made Easy - Statcounter

به جرات می توان گفت این اولین برنامه ای است که جوانان البرز با شوری وصف ناشدنی، عصر امروز چهارشنبه در آن حضور به هم رسانده و می توانند تخصص خود را به رخ مسئولین بکشانند، در حالی که پیش از این در پیچ و خم بروکراسی های اداری روز خود را به شب می رساندند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، عصر امروز همزمان با ولادت علی اکبر (ع)، بزرگترین اجتماع جوانان در استان البرز رقم می خورد، همایشی که اختتامیه نخستین جشنواره جوان موفق با راهبرد گام دوم انقلاب زمینه برگزاری آن را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به جرات می توان گفت این اولین برنامه ای است که جوانان البرز با شوری وصف ناشدنی در آن حضور به هم رسانده و می توانند تخصص خود را به رخ مسئولین بکشانند، در حالی که پیش از این در پیچ و خم بروکراسی های اداری روز خود را به شب می رساندند و تنها عایدیشان آیه های یاسی بود که مدیران برای آنها می خواندند.    آنچه نمی توان از آن چشم پوشی کرد این است که جشنواره مذکور به همت آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج به ثمر نشست تا اولین گام برای اشاعه شعار سال رهبر معظم انقلاب برای رونق تولید و به کار گرفتن جوانان در عرصه های تخصصی باشد.    در اهمیت این جشنواره همین بس که غالب مسئولین از فرمانده سپاه استان البرز، شهردار کرج، رئیس ورزش و جوانان استان البرز، ممدیر کل حوزه های علمیه خواهران استان، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و ... جوانان را به حضور پرشور در بزرگداشت روز جوان و اختتامیه جشنواره دعوت کرده اند.    وعده ما امروز چهارشنبه ساعت 17، کرج – میدان توحید – بلوار بلال – روبروی شهرداری کرج         
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود

اختتامیه نخستین رویداد چادرو به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ۱۲ اردیبهشت ماه در یزد برگزار می شود. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اختتامیه نخستین رویداد چادرو با عنوان « رویداد جذب ایده ها و طرح های فناورانه و نوآورانه مرکز نوآوری نوچاد» به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو 12 اردیبهشت ماه در مجتمع معدنی چادرملو در یزد برگزار می شود.

در این مراسم از ده طرح برگزیده در محورهای زنجیره ارزش فولاد ( از اکتشافات معدن تا محصول نهایی)، انرژی، آب و محیط زیست، هوشمندسازی و تحول دیجیتال رونمایی می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود