Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ، بمناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، محدودیت‌های ترافیکی در بندرعباس اعمال می‌شود.

سرهنگ مجید صالح پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: براین اساس از ساعت ۲۳ امشب چهارشنبه، ۲۸ فروردین، محدودیت ترافیکی برای رفت و آمد وسایل نقلیه از محدوده منبر پانهو در بلوار ساحلی تا خور گورسوزان برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مجید صالح پور افزود: در خور شیلات محدوده خواجه عطا به سمت اسکله شهید حقانی ودور برگردان اسکله حقانی نیز، از ساعت ۲۴ امشب، درهردو باند شمالی و جنوبی محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

وی از رانندگان خواست برای رفت و آمد از مسیر‌های جایگزین بلوار‌های امام خمینی، امام حسین و شهید رجایی استفاده کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: در صورت هرگونه رفت و آمد و پارک وسایل نقلیه در بلوار ساحلی، خودرو با یدک کش حمل و به مکان امن منتقل می‌شود.

سرهنگ صالح پور افزود: تمام خیابان‌های که به بلوار خواجه عطا و آیت الله طالقانی در محدوده طرح منتهی می‌شوند در ساعات اجرای طرح بسته است.

انتهای پیام/ز

 

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی قدرت نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس