Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@15:44:28 GMT

خانه جوانان کاشان افتتاح شد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۸۴۴۳

خانه جوانان کاشان افتتاح شد+تصاویر

با حضور محمدمهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش، محمدسلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و مسئولان شهری، خانه جوانان کاشان افتتاح شد. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان٬ محمدمهدی تندگویان ظهر چهارشنبه در خانه جوانان شهرستان کاشان٬  اظهار داشت: در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب جوانان بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در این مدت بارش‌های رحمت الهی خوبی را در سطح کشور شاهد بودیم که متأسفانه در برخی استان‌ها این بارش‌ها به سیل تبدیل شد، در این میان جوانان همپای با دیگر عموم به کمک سیل‌زدگان شتافتند.

وی ادامه داد: حدود 9 هزار برنامه هفته جوان برای سراسر کشور پیش‌بینی شده بود اما با توجه به حادثه سیل، این مراسم به‌صورت گلریزان برای کمک به سیل‌زدگان انجام شد.

همایش "ورزش و جوانان" به‌مناسبت هفته جوانهمایش‌هایی با شعار "ورزش و جوانان" به‌مناسبت هفته جوان در تهران برگزار می‌شودرویکرد و محوریت تمام برنامه‌های هفته جوان در خراسان جنوبی کمک به سیل‌زدگان است

وی در خصوص اشتغال جوانان اذعان داشت: تنها راه‌حل قانونی که دولت برای اشتغال جوانان جوانان قرار داده است، ثبت سمن و ایجاد تشکل با هر موضوعی است که پس از ثبت درخواست و طی شدن مراحل اداری، اعتبارنامه برای تشکل‌ها صادر می‌شود و به آن‌ها وام و تسهیلات تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ن

R7845/P/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)

 

منبع:پیج majaley_salamatii

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: راهکار‌های پایین آوردن کلسترول خون (فیلم) ساده‌ترین ورزش‌ها از نگاه طب سنتی (فیلم) ورزش‌های جالب و موثر برای بهبود شنوایی (فیلم)

دیگر خبرها

  • سیانکی سرمربی جوانان پاس شد
  • طرح سامانه گرمسیری ایلام مصداقی از توانمندی های جوانان است
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان کودکان و دانش آموزان در کاشان
  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • سمنان میزبان المپیاد ورزش های فناورانه شد