Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@22:56:56 GMT

نایب قهرمانی کاراته دانشجویان ایران در آسیا

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۸۴۵۷

نایب قهرمانی کاراته دانشجویان ایران در آسیا

تیم کاراته دانشجویان ایران در اولین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا با کسب ۴ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز به عنوان نایب قهرمانی رسید.

به گزارش ایسنا، تیم منتخب دانشگاه آزاد اسلامی در پایان اولین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا که در ماکائو برگزار شد به ۴ مدال طلا ، ۲ نقره و یک برنز دست یافت و در مجموع نایب قهرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تیم ایران در این رقابتها بهنوش نجفی، محدثه آقایی، علی مسکینی و مهدی رحیمی نژاد مدال طلا گرفتند. آویشن باقری و علی اکبر دستجانی صاحب مدال نقره شدند و میعاد یاری مدال برنز را از آن خود کرد.

نتایج کسب شده در این رقابتها بدین شرح است:

بهنوش نجفی در وزن ۶۱- کیلوگرم، در مبارزه اول خود نماینده هنگ کنگ را با نتیجه ۸ بر صفر از پیش رو برداشت و در فینال یک بر صفر حریف ژاپنی را شکست داد و مدال طلا را از آن خود کرد.

در وزن ۶۸+ کیلوگرم، محدثه آقایی با غلبه بر وهاجر موحد از مالزی با نتیجه ۴ بر صفر مدال طلای این وزن را کسب کرد.

در وزن ۶۰- کیلوگرم، علی مسکینی ابتدا پنج بر صفر از سد نماینده چین گذشت و در فینال ۳ بر یک موفق شد کاراته کایی از هنگ کنگ را مغلوب کرد و به مدال طلا رسید.
در وزن ۷۵- کیلوگرم، مهدی رحیمی نژاد در اولین دیدار ۶ بر ۲ نماینده هنگ کنگ را از پیش رو برداشت. در ادامه موفق شد ۸ بر صفر کاراته کایی از فیلیپین را شکست دهد. او در فینال به مصاف هیکارو هیروسه از ژاپن رفت و به برتری ۷ بر یک رسید تا صاب مدال طلای این وزن شود.

در وزن ۵۵- کیلوگرم، آویشن باقری در اولین مبارزه ۴ بر صفر مقابل نماینده سنگاپور به برتری دست یافت و در دیدار فینال ۲ بر صفر مقابل نماینده میزبان نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

علی اکبر دستجانی در وزن ۸۴- کیلوگرم با برتری مقابل نماینده ماکائو، در دومین دیدار مقابل حریفی از ژاپ نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره این وزن رسید.

در وزن ۶۷- کیلوگرم، میعاد یاری ابتدا یک بر صفر نتیجه را به یوگو کوزاکی از ژاپن واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

در وزن ۵۰- کیلوگرم فائزه چیذری، در بازی نخست ۴ بر ۳ نتیجه را به نائو کوباشی از ژاپن واگذار کرد و در رپه شاژ نیز مقابل فونگ من وای شکست خورد و از رسیدن به مدال بازماند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کاراته دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد

اویس حسین‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور پنج شبه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی در ادامه گفت: ۳۵ کیلوگرم حسام شمسایی، ۳۸ کیلوگرم امیر محمد امانی، ۴۱ کیلوگرم ماهان نجفی، ۴۴ کیلو امیر عباس امانی، ۴۸ کیلوگرم محمد تقوی، ۵۲ کیلوگرم سبحان صدقی، ۵۷ کیلوگرم پوریا کاظم‌زاده، ۶۲ کیلوگرم عباس دلیرنیا، ۶۸ کیلوگرم مهدی حسین‌زاده، ۷۵ کیلوگرم سید جواد حسینی، ۸۵ کیلوگرم امیر محمد کمالی و ۱۰۰ کیلوگرم عرشیا امانی اعضای تیم استان در این رقابت‌ها هستند.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی گفت: مهدی حسین‌زاده کشتی‌گیر شایسته شیروانی موفق شد در وزن ۶۸ کیلوگرم مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

کد خبر 6095338

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند