Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف مرکز استان خراسان شمالی به همکاری بسیج و اصناف برای رفع مشکلات مردم به خصوص حوادث سیل اخیر اشاره کرد و گفت: تعامل بسیج و اصناف تاکنون نتایج موفقی داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   عصراترک، مهدی امیدوار، رئیس اتاق اصناف مرکز استان خراسان شمالی با تاکید به اصل طرح "جهاد همبستگی ملی" اظهار کرد: بسیج اصناف یکی از مجموعه های همراه است که در طرح هایی همچون "یک کاسب یک دانش آموز" نتیجه موثر این همکاری را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعد از آسیب های وارده از سیل های اخیر به برخی از استانهای کشور و تاکید سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج با اعلام طرح جهاد همبستگی ملی در ادامه طرح یک کاسب یک دانش آموز در قالب طرح "یک کاسب یک کالای اساسی برای سیل زده ها" در حال اجرا است.

امیدوار اضافه کرد: در مدت دو روز از ابلاغ  طرح «هر کاسب یک کالای اساسی برای سیل زده ها» با همکاری بسیج و اتاق اصناف در مرکز خراسان شمالی تاکنون مبلغ 500 میلیون ریال از بین کاسبان جمع آوری شده است.

وی خاطر نشان کرد: طی هفته آینده مبلغ جمع آوری شده در قالب کالاهای اساسی همچون برنج، روغن، مرغ، گوشت، شکر خریداری می شود و در اختیار مردم سیل زده استان قرار خواهد گرفت.

امیدوار با بیان اینکه از جانب اتاق اصناف کمک‌های نقدی و وسایل موردنیاز به مناطق سیل‌زده اعزام‌شده، گفت: به مبلغ  900 میلیون تومان پلاستیک برای راز و جرگلان و 200 میلیون تومان موادغذایی شامل برنج و کنسرو در روزهای نخست سیلاب در اختیار مردم سیل زده قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تنها چند دقیقه پس از انتشار فراخوان اتاق اصناف و دعوت از کسبه و بازاریان استان به منظور یاری رسانی به هموطنان سیل زده در استان، موجی از کمک های خیر اندیشان صنوف استان به سوی اتاق اصناف روانه شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد

سرگرد مهیار یونس‌آبادی گفت: ۱۷۴ گروه جهادی شهرستان اجرای برنامه‌های مختلف از جمله عمرانی و پزشکی را بر عهده دارند.

وی از ساخت ۲ خانه در منطقه پشت بسطام شاهرود برای خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: این ۲ واحد مسکونی طی هفته بسیج با حضور مسئولان شهرستان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرمت و بازسازی ۱۰ خانه در مناطق محروم در حال انجام است، ابراز کرد: اجرای طرح‌هایی به نفع عموم از جمله بازسازی گلزار شهدای شاهرود، کلامو و قلعه نو و خرقان با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است.

مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود ادامه داد: طرح آبرسانی و آبخیزداری در منطقه بیارجمند با همکاری اداره آبفا و امور عشایری در این هفته افتتاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • طرح ملی جهاد آبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • طرح ملی جهادآبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • یکپارچه سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی شمال کشور با سرمایه گذاری چینی‌ها