Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:30:11 GMT

آثار 42 هنرمند به نفع سیل‌زدگان حراج می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۸۵۵۱

آثار 42 هنرمند به نفع سیل‌زدگان حراج می شود

تهران-ایرنا- نمایشگاه «نقش مهربانی» برای حراج آثار 42 هنرمند تجسمی به نفع سیل‌زدگان کشور به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در خانه کاریکاتور برگزار می‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این نمایشگاه آثار علی پاکنهاد، کامبیر درمبخش، جواد علیزاده، محمدعلی بنی‌اسدی، احمد عربانی، داوود شهیدی، حسین رحیم‌خانی، بزرگمهر حسین‌پور، بهرام عظیمی، یاشار قهرمانی، رسول آذرگون، سعید شمس، ابوالفضل محترمی، حمیدرضا مسیبی، خشایار رادافشار، محمدامین آقایی، داوود کاظمی، علی میرایی، ایمان نوری‌نجفی، امیرعباس تبریزی، جمال رحمتی، وحید جعفری، امین منتظری، سیدمصطفی سیدشجاع به حراج گذاشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین آثار بهمن عبدی، محسن نوری‌نجفی، شهرام شیرزادی، شهاب جعفرنژاد، احسان گنجی، سهیل دانش‌اشراقی، حسن عامه‌کن، ناصر مقدم، سام سلماسی، کیومرث کیاست، هادی طبسی، رضا کاظمی، سعید رزاقی، مسعود ضیایی‌زردخشویی، سیدامین باقری، محمد پیریایی، سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی و علی‌ رادمند در نمایشگاه نقش مهربانی ارائه می شود.
آیین افتتاح نمایشگاه نقش مهربانی با حضور جمعی از هنرمندان دوشنبه دوم اردیبهشت ساعت 18 در خانه کاریکاتور برگزار می‌شود و تا 12 اردیبهشت از ساعت 9 تا 18 برپاست.
خانه کاریکاتور در خیابان شریعتی، تقاطع اتوبان همت، خیابان شهید گل‌نبی غربی، بعد از میدان شهید احمدی روشن، پلاک 44 واقع شده است.
به گزارش ایرنا، به دنبال بارش های شدید که از روزهای پایانی سال گذشته در برخی مناطق کشور آغاز شد، سیل اغلب استان های کشور را در برگرفت.
خسارت های سیل در استان های شمالی مازندران و گلستان، فارس، لرستان و خوزستان بیشتر از مناطق دیگر بوده است. بر اساس اعلام رئیس اورژانس کشور آخرین آمار تلفات سیل اخیر 70 جان‌باخته و 791 مصدوم بوده است.
تهرام/7245//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي شهرداري تهران سيل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان این که این شست به منظور هماهنگی برای برپایی نمایشگاه آثار نفیس موزه ایران باستان در استان‌ها برگزار می‌شود گفت: از طرف وزارت خانه ۱۱ استان به عنوان استان هدف برای انتقال اموال نفیس موزه ایران باستان، انتخاب شده است و آذربایجان شرقی هم یکی از این استان ها است.

حمزه زاده افزود: اموال مربوط به منطقه آذربایجان به خصوص سکه‌های زرین ضرب تبریز و چینی‌های آبی و سفید که در موزه آذربایجان موجود نیست، از تهران به این موزه منتقل و از روز ۲۹ اردیبهشت که روز جهانی موزه ها است، به نمایش گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: نمایش این آثار نفیس به مدت سه ماه در موزه آذربایجان ادامه خواهد داشت و هموطنان به خصوص هم استانی‌ها می‌توانند از این آثار دیدن کنند.
به گفته حمزه زاده، در روز جهانی موزه ها بازدید از همه موزه‌های استان رایگان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: در کنار نمایشِ اموال انتقالی از موزه ایران باستان، یافته‌های جدید باستان شناسی استان به خصوص یافته‌های بسیار مهم مربوط به تپه چمن شهرستان لیلان به مدت سه ماه در موزه آذربایجان به نمایش گذاشته می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود