Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@04:02:53 GMT

کشف بیش از 293 کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۸۸۳۴

کشف بیش از 293 کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلامعباس غلامزاده با اعلام افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی استان حین کنترل محور یاسوج به لردگان به یک دستگاه سواری دارای پلاک غیر هم خوان جلو و عقب خودرو مشکوک و با هماهنگی مقام قضائی به آن دستور ایست دادند.
به گفته وی، راننده بی توجه به دستور ایست مکرر پلیس ، با سرعت زیاد اقدام به فرار کرد که ماموران با کمک عوامل انتظامی شهرستان لردگان ، برای متوقف کردن آن ،اقدام به پرتاب نوار میخ های مخصوص و پنچرکردن لاستیک خودرو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار غلامزاده افزود: در نهایت راننده، در تنگنای اقدامات پلیس، خودرو را در یکی از روستاهای حاشیه جاده رها کرده و با استفاده از تاریکی شب متواری شد.
فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری گفت: در بازرسی از خودرو توقیفی 293 کیلو و 600 گرم تریاک به همراه یک جفت پلاک جعلی، کشف شد.
سردار غلامزاده اظهار داشت: پیگیری پلیس برای دستگیری متهم ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، سال گذشته بیش از 2 تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان چهارمحال و بختیاری کشف و ضبط شد.
7360/2097
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری خودرو کشف و ضبط مواد مخدر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین

سرهنگ احسان بدیعیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت در شهرستان، حین کنترل ترددها در این محور به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر خودرو را متوقف می‌کنند.

وی افزود: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این اتوبوس پرداخته که در بازرسی صورت گرفته مقدار ۱۴ کیلو و ۴۵۴ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل گلگیر عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود.

کد خبر 6092146

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه