Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان گفت: ساخت جاده خرم‌آباد- پلدختر به روش استاندارد و ایجاد تغییرات لازم حتما در دستور کار است و به مردم و روستاهای حاشیه اعلام می‌کنیم به هیچ وجه حذف این جاده مطرح نیست. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید موسی خادمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهارداشت: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در حادثه سیل اخیر در همه جوانب چه در زمینه پاکسازی شهری و چه در بحث ارتباطات جاده‌ای شهرها و روستاها انصافا با همه قدرت و قوا آمدند و در استان کمک کردند تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از مجموعه نیروی زمینی و مهندسی سپاه، قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و نیروهای جهادی افزود: یکی از محورهایی که خسارت جدی در سیل اخیر به آن وارد شد جاده خرم‌آباد- پلدختر بود  که واقعا در برخی از نقاط طوری دچار مشکل شده که مجبوریم تونل ایجاد و تغییر مسیر ایجاد کنیم.

لرستان| سیلاب به 15 روستای بیرانشهر خسارت زد؛ رانش زمین در 4 روستاسیلاب 8 روستای سوسنگرد توسط 40 اکیپ عملیاتی متخصص استان تهران تخلیه می‌شوداعلام آمادگی گروه‌های جهادی برای مقابله با خسارات سیلاب در منطقه سیستان

استاندار لرستان عنوان کرد: ممکن است در برخی نقاط جاده خرم‌آباد- پلدختر تونل‌هایی هم لازم و ایجاد شود که اکنون نیز برای این کار داریم با سپاه و قرارگاه مذاکره می‌کنیم.

 وی بیان کرد: بازگشایی مسیر خرم‌آباد- پلدختر از ابتدا در دستور کار قرار گرفت، شاید در صدها نقطه این مسیر دچار مشکل شده بود که اکیپ‌های مختلف در جاهای مختلف شروع  به کار کردند و از پلدختر به سمت خرم‌آباد کار انجام شد.

خادمی گفت: یک قسمت کاملا مشکل دار و سخت (در مسیر روستای چم حیدر) از مسیر خرم‌آباد- پلدختر باقی مانده بود که بحث این بود بتوانیم باز کنیم که خوشبختانه با تلاش سپاه این قسمت بازگشایی شد و اکنون دسترسی به پلدختر را از سمت خرم‌آباد داریم.

وی تصریح کرد: سه محور دسترسی برای پلدختر داریم یکی از طریق آزاد راه پل زال خرم‌آباد، یک مسیر از جاده نفتی دهلیج و یکی جاده قدیم است اما هیچ کدام از این جاده‌ها متناسب با استاندارد و کار اصلی باشد نیست و این بازگشایی را در این حد اینکه بتوانیم خدمات رسانی انجام دهیم و مردم ساخت منازل خود را شروع کنند مد نظر قرار دادیم.

استاندار لرستان گفت: موضوع ساخت جاده خرم‌آباد- پلدختر به روش استاندارد و ایجاد تغییرات لازم حتما در دستور کار است و به مردم و روستاهای حاشیه اعلام می‌کنیم به هیچ وجه حذف این جاده مطرح نیست چرا که این جاده تاریخی و گردشگری است و آن را با استانداردسازی و با عبور از جاهای مطمئن حفظ خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛دکتر ابوطالب شفقت استاندار جدید لرستان، از دستگاه‌های دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی خواست از چاپ بنر تبریک و ارسال گل به مناسبت این انتصاب خودداری کنند.

ایمان خسروی سرپرست اداره کل حوزه استانداری لرستان گفت:بنا به توصیه استاندار،مدیران و همکاران بخش‌های دولتی و غیردولتی از ارسال هرگونه پیام تبریک، تاج گل و سایر اقدامات مشابه از جمله درج آگهی تبریک به هر شکل در رسانه‌ها و غیر آن  خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • استاندارد اجباری پوشاک در مسیر اجرا
  • روستای چاه‌غلامعلی زرند در محاصره سیل 
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد
  • خرم‌آباد در انتظار ساخت ۲ سد/ چشمه‌های شهر لطفاً خشک نشوید!
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است