Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان تهران در مراسم جمع‌آوری کمک‌های کودکان مهدکودک‌های سراسر استان  برای مناطق سیل زده  اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۸ شاهد بارش باران در سراسر کشور  بودیم که برخی از مناطق درگیر سیلاب شدند.

بیشتر بخوانید؛ تصاویری جدید از نخستین هجوم سیل در پلدختر + فیلم

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه اقدامات نوع دوستانه مردم کشورمان در همه استان‌ها به بهترین شکل ممکن صورت گرفت، افزود: خدماتی را متناسب با نیازمندی های سیل زدگان به استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان ارسال کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیات نژاد بیان کرد: از اولین روز شروع سیل همراه با فرزندانمان در مهد‌های کودک‌هاکه آینده سازان کشور هستند، دست به کار شدیم تا خدمات خوبی را در مناطق سیل زده ارائه کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم اعتماد زیادی به سازمان بهزیستی دارند، گفت: اولین محموله کمکهای این سازمان که بیش از ۲۵۰ میلیون تومان ارزش داشت را به استان گلستان ارسال کردیم.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه کمک‌های این سازمان در سه بخش ۵۰ میلیون تومانی به استان لرستان ارسال شد؛ بیان کرد:۳- ۴ کامیون از محموله ها نیز به استان خوزستان منقل شدند.

بیات نژاد با اشاره به اینکه برای این کمک‌ها دو هدف عمده داشتیم، خاطرنشان کرد: هدف اول کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده و هدف دوم فرهنگ سازی برای کودکان بود که کار بسیار زیبایی صورت گرفت.

انتهای پیام/

توضیحات بیات نژاد درباره کمکهای بهزیستی به مناطق سیل زده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی وزارت کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست


به گزارش تابناک، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • آغاز کنکور سراسری؛ رقابت ۲۷ هزار و ۲۰۲ نفر برای ورود به دانشگاه در گلستان
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • (عکس) تهران قدیم؛ کاخ گلستان ۷۷ سال قبل
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن گلستان - تهران را زیر آب برد
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • رودخانه «قره سو» پُرآب شد
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست