Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: همکاران این شرکت با توزیع حدود یک میلیون لیتر فرآورده های نفتی، سوخت مورد نیاز سیل زدگان را تامین و توزیع کرد.

 

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری، سبحان رجب پور در بازدید از مناطق سیل زده، بیان کرد: با گذشت بیش از ۲۰ روز از وقوع سیل در برخی از روستاها در سطح مازندران، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در آمادگی کامل بوده و عملیات توزیع فرآورده های نفتی در سطح مناطق سیل زده ادامه دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تا کنون حدود یک میلیون لیتر انواع فرآورده بین سیل زدگان مازندران توزیع شده است، تصریح کرد: از مورخ ۲۷ اسفند ۹۷ لغایت ۱۶ فروردین ۹۸ حدود ۵۰۰ هزار لیتر نفتگاز بین ماشین آلات امدادرسان اعم از تراکتور ، لودر و گریدل و دیگر مصرف کنندگانی که در حادثه سیل نیاز به سوخت داشته اند توزیع شد .

سبحان رجب پور اظهار کرد: با توجه به سطح آسیب زدگی، بیشترین تمرکز برای سوخت رسانی جایگزین در روستاهای شهرستانهای ساری، قائمشهر و سوادکوه است .

رجب پور اذعان کرد: در همین مدت حدود ۳۵۰ هزار لیتر نفت سفید بین کشاورزان سیل زده به منظور تخلیه سیلاب از زمین های کشاورزی توزیع شد که تا کنون نیز ادامه دارد .مدیر منطقه ساری ادامه داد: با توجه به تخریب تعدادی از خانه های مسکونی و نبود امکانات پخت و پز برای سیل زدگان حدود ۴۷۰ تن گاز مایع در بین آنها توزیع شد .

رجب پور از آمادگی کامل نسبت به سوخت رسانی به سیل زدگان گفت و تاکید کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با مسئولین ذیربط استانی و شهرستان‌ها در صورت نیاز، سوخت مورد تقاضا در سطح شهرها و روستاهای سیل زده توزیع خواهد شد و مشکلی در تامین سوخت نداریم .

رجب پور با اعلام شماره ۰۱۱۳۳۲۷۰۱۳۸ کشیک ستاد این شرکت برای پیگیری مشکلات سوخت رسانی سیل زدگان، افزود: از ۲۷ اسفند لغایت ۱۶ فروردین ۹۸ حدود ۱۲۵۰ لیتر JP۴ و ۵۵۰۰ لیتر ATK برای بالگردها و هواپیماهای امدادگر توزیع شد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

سرهنگ جلیل سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت‌زنی در گمرک پرویزخان موفق به شناسایی هفت دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق شده و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی پنج هزار و ۶۹ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ارزش این مقدار سوخت قاچاق یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال است.

سلطانی در پایان سخنانش از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارسال آنها به مراجع قضائی خبر داد.

کد خبر 6088471

دیگر خبرها

  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر