Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: در قالب طرح «جهاد همبستگی ملی» و پویش همدلی اصناف کمک‌هایی به ارزش یک و نیم میلیارد تومان به هم‌وطنان سیل‌زده داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود بنانژاد در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس پیرامون طرح «جهاد همبستگی ملی» و حمایت از مردم مناطق سیل‌زده اظهار کرد: خراسان رضوی در ابتدای وقوع سیل در کنار مردم استان گلستان قرار گفت تا بتواند برای بازسازی و تأمین امکانات زندگی مردم سیل‌زده تلاش نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه خراسان رضوی به‌عنوان استان معین گلستان تعیین‌شده افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی ازجمله اتاق اصناف در جهت رفع مشکلات وارده به هم‌وطنان تلاش کرده‌اند و در قالب پویش‌های مردمی و سازمانی به یاری آن‌ها شتافته‌اند.

بنانژاد با بیان اینکه از جانب اتاق اصناف کمک‌های نقدی و وسایل موردنیاز به مناطق سیل‌زده اعزام‌شده است، گفت: دستگاه‌های خدمت رسان همچون گذشته و در مواقع بحرانی با راه‌اندازی پویش همدلی اصناف و در قالب در قالب طرح «جهاد همبستگی ملی» کمک‌هایی به ارزش یک و نیم میلیارد تومان به هم‌وطنان سیل‌زده داشتند.

رئیس اتاق اصناف مشهد با بیان اینکه سیل بسیاری از راه‌ها و پل‌ها را از بین برده است، عنوان کرد: صنف معماران، آهن و پروفیل و در و پنجره سازان علاوه بر کمک‌های نقدی، برای خدمت‌رسانی به منطقه اعزام‌شده‌اند.

بنانژاد بیان کرد: با همدلی و همراهی میان اصناف، بستری برای حضور تعمیرکاران در استان گلستان پدید آمده تا بتوانند وسایل برقی و لوازم‌خانگی مردم سیل‌زده را به‌صورت رایگان تعمیر کنند.

وی در پایان در خصوص طرح «هر کاسب یک کالای اساسی برای سیل زدگان» گفت: این طرح با محوریت بسیج و حمایت اتاق اصناف در حال انجام است و به زودی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است