Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مسابقات دوومیدانى قهرمانى آسیا از یکم اردیبهشت در دوحه قطر آغاز مى شود و تیم ملى دوومیدانى ایران در این رقابت ها ۱۶ ورزشکار دارد.

تکتم دستاربندان، دختر دونده مشهدى حاضر در این رقابت هاست. او در اولین رقابت خود یکشنبه یکم اردیبهشت در مقدماتى ۸۰۰ متر زنان شرکت مى کند. در صورت صعود دستاربندان باید دوشنبه دوم اردیبهشت ماه در فینال ۸۰۰ متر شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از یک روز استراحت، روز چهارم اردیبهشت ماه در فینال ماده ۱۵۰۰ متر زنان نیز حضور خواهد داشت. دستاربندان پیش از این توانسته بود عنوان قهرمانى را کسب کند و رکورد جوانان و بزرگ سالان ایران را بهبود بخشد.

تفتیان و مهردلان نیز ۲ ورزشکار دیگر مشهدى این مسابقات در بخش مردان هستند که یکشنبه یکم اردیبهشت در مقدماتی ۱۰۰ متر مردان حسن تفتیان حاضر خواهد بود که در صورت صعود دوشنبه دوم اردیبهشت در نیمه نهایی و فینال ۱۰۰ متر مردان رقابت می‌کند و در همین روز در ۲۰۰متر مردان در مقدماتی و نیمه نهایی می‌دود و چهارشنبه چهارم اردیبهشت در فینال ۲۰۰ مترمردان حاضر می‌شود.

همچنین شاهین مهردلان در پرتاب وزنه کار خود را از دوشنبه دوم اردیبهشت آغاز می‌کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان رضوی دوومیدانی رقابت ملی پوش آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت

روزنامه‌های امروز خراسان جنوبی را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده کنید.

تمرکز ویژه روی پروژه راه آهن استان در روزنامه آوای خراسان جنوبی و پول سه محموله نفتی در شریان خط آهن استان در روزنامه امروز خراسان جنوبی عناوین تیتر روزنامه‌هایی است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • حرکت تیم کشتی قوچان لاک‌پشتی است
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای