Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@18:48:18 GMT

خسارت 10 میلیارد تومانی سیل به جاده و پل‌های بردسکن

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۹۶۹۶

خسارت 10 میلیارد تومانی سیل به جاده و پل‌های بردسکن

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بردسکن گفت: در سیلاب‌های اخیر حدود 10 میلیارد تومان به جاده ها و پل‌های شهرستان خسارت وارد شده است.

به گزارش قدس آنلاین ، علی اکبر یوسفیان  گفت: خسارت‌های وارده به جاده‌های اصلی و فرعی و همچنین محورهای روستایی باعث انسداد در برخی از محورها شده که با همت راهداران و ادارات و دهیاران و مردم محترم شهرستان تمامی محورها بازگشایی شد و عملیات مرمت و بازگشایی در محور بردسکن – طبس هنوز در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت : قبل از شروع سیلاب نیروهای راهداری بصورت کامل در محورهای شهرستان مستقر بوده و تاکنون همچنان در حال فعالیت راهداری هستتند .

وی افزود : فرونشست و ایجاد گسل بیش از 100 مورد در محورهای بردسکن- بجستان و بردسکن – شهرآباد و محورهای روستای زمان آباد ،کوشه ،فیروز آباد ،کاظم آبادو سیف آباد باعث شد شکاف‌های عمیقی در بستر راه ایجاد شود که این اتفاق حاصل برداشت‌های بی‌رویه آب از منابع زیر زمینی است که باعث نشست در لایه‌های زمین می‌شود و در نهایت در بستر راه ظاهر شده و با عبور سیلاب‌ها از درون آن دهان باز کرده و بسیار خطر ناک است.

یوسفیان اظهار داشت : اقدامات اولیه جهت بازگشایی محورها صورت گرفته و پل‌های آسیب دیده بصورت موقت برای برقراری ارتباط مرمت شده ولی جهت استحکام محورها واحداث پل‌های تخریب شده و اقدامات اصلی و اصولی نیاز به اعتبار است تا موانع مرتفع شوند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای بردسکن عنوان کرد: تعداد دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی درگیر به صورت روزانه 50 دستگاه و تعداد 70 نیرو درگیر در سیل اخیر داشتیم که مجموعا تعداد 150 دستگاه و 210 نیرو فقط در سه روز اول بوده که احتمالا نیروهای این اداره تا چند  ماه دیگر نیز جهت سیل بردگیها مشغول خواهند بود .

ایلنا

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خسارت سیلاب سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محورهای گلستان جریان دارد

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از باز بودن تمامی محورهای گلستان خبر داد و اظهار کرد: در پی بارندگی‌هایی که از روز گذشته در استان انجام شد صبح امروز شاهد طغیان رودخانه‌ها در برخی از محورهای استان بودیم که به همین دلیل مسدود شدند.

وی افزود: اکنون با تلاش نیروهای راهداری و اعضای ستاد بحران، تمامی محورهای ترددی در شهرستان‌های استان بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: با توجه به اینکه راهداران مشغول فعالیت هستند می‌طلبد رانندگان از تردد و سفرهای غیر ضروری تا اطلاع ثانوی خود داری کنند و حتماً از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد خبر 6088030

دیگر خبرها

  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • سیلاب هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به آزادشهر و رامیان خسارت زد
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران