Web Analytics Made Easy - Statcounter

حادثه در متروی اصفهان سبب توقف فعالیت بخشی از خط یک مترو شد. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به‌نقل از روابط عمومی قطار شهری اصفهان، مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان با اشاره به حادثه امروز صبح در ایستگاه مترو کوی امام به سمت دروازه شیراز (برخورد میله فلزی با کابین راننده) گفت: خوشبختانه این حادثه ضرر جانی نداشته و بلافاصله پس از حادثه، کارشناسان ایمنی قطار شهری به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا بنکدار ادامه داد: این ایستگاه در مرحله رفع نواقص بوده و تلاش برای بازگرداندن قطار به خط در حال انجام است.

وی همچنین با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشت، گفت: خوشبختانه حادثه امر‌وز به جز آسیب جزئی به قطار، آسیب دیگری نداشت و نیروهای ایمنی سازمان قطارشهری بعد از وقوع حادثه به سرعت در محل حاضر شدند و‌ هم‌اکنون همه چیز تحت کنترل است.

انبار رنگ در اصفهان طعمه حریق شد؛ علل حادثه در دست بررسی استحادثه برای گروه جهادی دانشگاه اصفهان در اهواز؛ حادثه خسارت نداشتجزئیات حریق دانشگاه اصفهان؛ حادثه خسارتی در بر نداشت

مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان افزود: خسارت مالی وارد شده به قطار، قابل جبران است. تلاش می‌کنیم به سرعت خسارت وارد شده را اصلاح کرده و قطار را مجدد در خط مورد استفاده قرار دهیم.

همچنین علیرضا فاتحی مدیرعامل متروی منطقه اصفهان در این باره گفت: به علت این حادثه، تا اطلاع ثانوی، حرکت در مسیر ایستگاه آزادی به سمت صفه برقرار نیست اما سایر مسیر خط یک مشکلی برای تردد قطار شهری ندارد.

 وی ادامه داد: علت این حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/ ز

 

R41346/P/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حیاتی با اشاره به جان باختن یک نفر در اثر سقوط در چاه فاضلاب در بیرجند اظهار کرد: این حادثه که در ساعت ۱۶:۳۹ دقیقه امروز، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه واقع در خیابان خلیج فارس ۹ حاجی‌آباد رخ داده بود، به ستاد فرماندهی گزارش شد و متعاقباً به ایستگاه‌های یاسر و غفار اعلام شد.

به گفته وی دو تیم عملیاتی از این ایستگاه‌ها به محل حادثه اعزام شدند و پس از حدود ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه عملیات نفس‌گیر جسد مردی را از چاه فاضلاب منزل مسکونی بیرون آوردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند متذکر شد: این مرد که به دلایل نامعلومی در چاه سقوط کرده بود تحویل اورژانس و سپس مأموران انتظامی شد.

کد خبر 6098699

دیگر خبرها

  • طوفان تندری در سبزوار ۶۶ حادثه را رقم زد
  • تقدیر از سکوبان پاک‌دست ایستگاه متروی تختی اصفهان
  • تی‌بی‌ام خط ۲ متروی اصفهان تا یک ماه آینده به ایستگاه ابن‌سینا است
  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • ناوگان متروی کرج به ۳۵۰ نیروی متخصص نیاز دارد
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر