Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،دکتر سید مرتضی وجدان مدیر کل بیمه سلامت خراسان رضوی امروز در مراسم انعقاد تفاهم نامه پوشش بیمه‌ای مددجویان شهری کمیته امداد که همزمان با سراسر کشور ازطریق ویدئو کنفرانس برگزار شد افزود: از این پس مددجویان کمیته امداد زیر پوشش خدمات سازمان بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انتقال پوشش بیمه‌ای مددجویان این نهاد به سازمان بیمه سلامت در شهر‌های بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت از اول فروردین ماه امسال و مستند به قانون بودجه سال ۹۸ صورت گرفته است که اکنون شاهد عملیاتی شدن آن در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور هستیم.
مدیر کل بیمه سلامت خراسان رضوی اظهار داشت: پیش از این تعداد افراد زیر پوشش بیمه سلامت در خراسان رضوی سه میلیون و ۳۶۰ هزار نفر بود که با اضافه شدن جمعیت مددجویان کمیته امداد این تعداد به بیش از سه میلیون و ۴۴۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.
وجدان تصریح کرد: بیمه شدگان بیمه سلامت در استان خراسان رضوی در قالب پنج صندوق کارکنان دولت، روستائیان و عشایر مناطق زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت، بیمه ایرانیان، بیمه همگانی و سایر اقشار خدمات رسانی می‌شوند.
وی گفت: بیمه شدگان کمیته امداد در قالب صندوق سایر اقشار خدمات رسانی می‌شوند و این در حالی است که هیچ وجهی از آن‌ها دریافت نشده و سرانه بیمه‌ای آن‌ها از کمیته امداد به بیمه سلامت انتقال می‌یابد.
مدیر کل بیمه سلامت خراسان رضوی افزود: پیش از این مددجویان کمیته امداد با کارت بیمه از خدمات درمانی برخوردار می‌شدند که زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتن آنان تکریم مددجویان و دسترسی بیشتر به خدمات پزشکی را به دنبال دارد.
وجدان ادامه داد: درحال حاضر حدود ۶۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری استان خراسان رضوی زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

انتهای پیام//ف. س
پوشش ۶۰ درصدی بیمه سلامت در خراسان رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به تداوم بیمه رایگان دهک‌های اول تا پنجم درآمدی گفت: در سال ۱۴۰۳ دهک‌های ۶ تا ۹ نیز از تخفیف برخوردار خواهند شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی ناصحی امروز در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به تداوم بیمه رایگان دهک‌های اول تا پنجم درآمدی در سال جاری اظهار کرد: در زمان حاضر بیش از 12.5 میلیون نفر در 5 دهک اول تحت پوشش رایگان بیمه سلامت قرار گرفته‌اند و در سال 1403 دهک‌های 6 تا 9 نیز از تخفیف برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: دهک 6 به میزان 20 درصد، دهک هفت 30 درصد، دهک هشت 40 درصد و دهک 9 به میزان 50 درصد حق بیمه را پرداخت خواهند کرد.

آخرین وضعیت پرداختی‌های بیمه سلامت به مراکز درمانی

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود: افرادی که تحت پوشش هیچ‌یک از بیمه‌های پایه قرار ندارند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان بیمه سلامت یا مراکز پیشخوان‌ دولت، خود و خانواده را تحت پوشش بیمه سلامت قرار دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود