Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:42:17 GMT

میدان میوه تره بار و شهرک بنکداران به بهره برداری می رسند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۰۰۱۳

میدان میوه تره بار و شهرک بنکداران به بهره برداری می رسند

بندرعباس - ایرنا - سرپرست فرمانداری بندرعباس گفت: میدان جدید میوه و تره بار و شهرک صنفی بنکداران بندرعباس در تیرماه بهره برداری می شوند.

به گزارش ایرنا، عزیزالله کناری روز چهارشنبه در اولین نشست شورای اداری شهرستان بندرعباس در سال 98 اظهار داشت:بهره برداری از دو طرح یاد شده موجب کاهش مشکلات در ورودی شرقی و هسته مرکزی شهر بندرعباس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: انتظار می رود مجریان طرح ها، کارهای باقیمانده خود در این 2 مجموعه را هر چه سریع تر به پایان برسانند.
براساس اعلام شهرداری بندرعباس، قرار بود میدان میوه و تره‌بار جدید این شهر به عنوان بزرگترین میدان میوه و تره‌بار جنوب کشور، دهه فجر سال 97 به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به بارندگی های اخیر، ابراز داشت: مردم از بارش باران شادمان هستند که باید با رفع خسارت های ایجاد شده بر این خوشحالی بیفزاییم.
سرپرست فرمانداری بندرعباس اظهار داشت: مدیران خسارت های ایجاد شده را به دقت بررسی و جمع بندی کرده و به ستاد مدیریت بحران اعلام کنند.
بخشداری هرمز نیز در نشست شورای اداری شهرستان بندرعباس گفت: پیوستن هرمز به شهرستان بندرعباس خواسته چندین ساله مردم جزیره بود که اکنون محقق شده است.
سید مجدالدین حسینی ادامه داد: یکی از نیازهای این جزیره لندینگ کرافت برای انتقال کالاهای ضروری جزیره است که استانداری هرمزگان تا چند ماه قبل کرایه آن را می پرداخت و از خدمات آن استفاده می کردیم.
بخشدار هرمز اظهار داشت: از چند ماه قبل تا کنون باید لنج برای این منظور اجاره کنیم که موجب بالارفتن هزینه ها شده است.
حسینی خاطر نشان شد: انتظار می رود بنیاد برکت که مسوولیت کمک به توسعه جزیره هرمز را برعهده گرفته، نسبت به رفع این مشکل اقدام کند.
3219/2094

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرمانداري بندرعباس هرمز هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به مناسبت هفته سلامت و با هدف حفظ سلامت کارگران،خانه بهداشت کارگری در یکی از مجموعه های تولیدی ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند به بهره برداری رسید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند