Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@00:45:59 GMT

افزایش ۲۵ درصدی خطوط تولید کارخانه ‌گل گهر تا سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۰۰۲۱

افزایش ۲۵ درصدی خطوط تولید کارخانه ‌گل گهر تا سال ۹۹

‌مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر جهش تولید از ۱۳ به ۲۷ میلیون تن را موفقیتی مهم برای این شرکت و کارکنان آن دانست و گفت: افزوده شدن ۷ تا ۸ میلیون تن به ظرفیت فعلی گل گهر تا سال ۹۹، امکان استفاده از ظرفیت ۴.۵ میلیون تنی آهن اسفنجی گل گهر برای بازارهای داخلی و خارجی از مهمترین برنامه‌های گل گهر است.

‌به گزارش ایسنا، مهندس "ناصر تقی زاده" در دیدار صمیمی با کارکنان، مدیران و مسئولین این شرکت ضمن تشکر از تلاش و همراهی‌های تمامی کارکنان گفت: احساس وظیفه شرکت گل گهر و کارکنان آن در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری به سال رونق تولید نام گرفته است، به مراتب بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سال جدید را سالی همراه با تلاشی سخت و سرشار از موفقیت برای شرکت گل گهر و کارکنان آن خواند و افزود: افزایش تولید شرکت، نقش به سزایی در تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در رونق تولید و به طبع آن تأثیر در زندگی مردم خواهد داشت؛ وظیفه ماست که برای توسعه و پیشرفت مملکت تلاش کرده و برای کشور ایجاد ثروت کنیم.

تقی زاده ادامه داد: با تمامی توان از تولیدکنندگان داخلی حمایت کرده و هر کس توانایی ساخت قطعات مورد نیاز شرکت‌های منطقه گل گهر را دارد، در زمینه ساخت از ایشان حمایت خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در ادامه دیدار با کارکنان شرکت افزود: قصد داریم با ساخت شهرک مسکونی ۵۰۰۰ واحدی با اولویت کارکنان کارفرما و پیمانکاران اصلی منطقه گل گهر فاقد مسکن گامی اساسی در جهت تأمین مسکن تمامی افراد شاغل در منطقه گل گهر برداریم که برنامه ریزی های لازم در این راستا انجام شده است.

تقی زاده اظهار کرد: افزایش تولید و توسعه اکتشافات اولویت اصلی شرکت در سال جدید است چراکه برای آینده شرکت امری حیاتی است که در این راستا امیدواریم در اکتشاف‌ها بتوانیم به ذخایر بیشتری در منطقه گل گهر و سایر نقاط کشور، دست پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر جهش تولید از ۱۳ به ۲۷ میلیون تن را موفقیتی مهم برای این شرکت و کارکنان آن دانست و گفت: افزوده شدن ۷ تا ۸ میلیون تن به ظرفیت فعلی گل گهر تا سال ۹۹، امکان استفاده از ظرفیت ۴.۵ میلیون تنی آهن اسفنجی گل گهر برای بازارهای داخلی و خارجی از مهمترین برنامه‌های گل گهر است.

وی در پایان با اشاره به توفیقات ستاد بازسازی مناطق سیل زده اهواز توسط استان کرمان گفت: ستاد استان کرمان در مناطق سیل زده استان خوزستان به خوبی فعال می‌باشد و مایه افتخار است که شرکت گل گهر علاوه بر اهدای کمک نقدی به سیل زدگان، بیشترین حجم کمک‌ها و اعزام ماشین آلات به این مناطق را داشته است


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کارخانه گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد

یک سازمان نظارتی در آمریکا یک مدیر اجرایی سابق نفت را متهم کرد که وی به منظور افزایش سود شرکت خود اقدام به تبانی با اعضای اوپک کرده تا قیمت بنزین در این کشور افزایش یابد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از نشنال نیوز، یک سازمان نظارتی در آمریکا روز پنجشنبه یک مدیر اجرایی سابق نفت را متهم کرد که وی به منظور افزایش سود شرکت خود اقدام به تبانی با اعضای اوپک کرده تا قیمت بنزین در این کشور افزایش یابد.

این شکایت مربوط به تولید نفت در حوضه پرمین، یک میدان نفتی بین غرب تگزاس و جنوب شرقی نیومکزیکو، می‌شود. افزایش تولید از این حوضه تا حد زیادی به رشد زیاد تولید نفت آمریکا در سال گذشته میلادی کمک کرد، زمانی که میانگین تولید 12.9 میلیون بشکه در روز بود.

کمیسیون تجارت فدرال آمریکا اسکات شفیلد، مدیر اجرایی سابق شرکت پایونیر را متهم کرد که وی اقدام به تبانی با کشورهای عضو اوپک کرده است تا از طریق کاهش تولید، قیمت‌های نفت را افزایش دهند.

کاهش ذخایر نفتی دنیا به دنبال تمدید کاهش تولید اوپک

این اتهام در حالی مطرح می شود که این کمیسیون اعلام کرده است که مانع خرید 60 میلیارد دلاری پایونیر توسط شرکت اکسون موبیل نخواهد شد. این تصاحب بزرگترین تصاحب اکسون در 25 سال گذشته است.

این کمیسیون با 3 رای موافق در مخابل دو رای مخالف این توافق را پذیرفت.

کمیسیون تجارت فدرال همچنین اعلام کرد که قرار دادن شفیلد در هیئت مدیره اکسون به عنوان بخشی از این قراداد خرید، تماس‌های او با اوپک و احتمال هماهنگی در آن بازار را افزایش می دهد.

به عنوان بخشی از این توافق، عضویت وی در هیئت مدیره اکسون ممنوع اعلام شده است.

این سازمان نظارتی گفت که وی "صدها پیامک با نمایندگان و مقامات اوپک مبادله کرده است که در مورد پویایی بازار نفت خام، قیمت گذاری و تولید بحث می کنند."

بر اساس این گزارش، در یکی از این تماس‌ها، شفیلد تلاش کرد تا تولیدکنندگان تگزاس را وادار به کاهش تولید کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی