Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@04:26:51 GMT

فوت مرد ۴۵ ساله بر اثر سقوط از ارتفاع

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۰۱۸۱

فوت مرد ۴۵ ساله بر اثر سقوط از ارتفاع

فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: مرد ۴۵ ساله اهل خمین در استان مرکزی روز گذشته حین کار ساختمانی از ارتفاع ۳ متری سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عزیز عزیزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی تماسی با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ استان در ساعت ۱۲ و ۲۳ دقیقه دیروز مبنی بر سقوط مرد ۴۵ ساله از روی داربست ساختمان نیمه کاره در شهر صنعتی شهرستان خمین موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گشت انتظامی شهرستان خمین بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و در بررسی های اولیه مشخص شد مرد ۴۵ ساله حین کار بر روی داربست در یک ساختمان نیمه کاره از ارتفاع ۳ متری سقوط کرده و جان خود را از دست داده است.

این مقام انتظامی در پایان اظهار داشت: جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات پلیس در این رابطه ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان مرکزی سقوط مرد ساله ارتفاع 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۸ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۴۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۵۰ هزار و ۵۴۵  واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • مرگ کودک ۶ ساله فیازمانی در پی سقوط به رودخانه
  • ۱۵ پروژه آموزشی بابلسر نیمه کاره است
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه کاره انتخابات را تمام کنیم
  • ۲۸ پروژه نیمه‌کاره حوزه کتابخانه‌های عمومی در مازندران
  • فرار از سقوط: یونیون دست به دامن مربی زن!
  • کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان