Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: همراهی و همصدایی مردم در محکومیت اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران، دشمنان انقلاب را ناامید و زمین گیر کرد.

به گزارش ایرنا سردار حسن مرتضوی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از اعضای ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار داشت: امروز در شرایطی به سر می بریم که با افتخار مسیر انقلاب را ادامه می دهیم و موفقیت های کسب شده در عرصه های مختلف، تضمین گر قدرت، اعتماد و اطمینان برای طی این مسیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر بهره گیری از تجربیات موفق و بازخوانی و بازشناسی امور، گفت: دشمن با اذعان به شکستی که خورد این همه هجمه و حرکت های ناجوانمردانه خود را علیه انقلاب متمرکز کرد تا بتواند لحظه ای دنیا را با غفلت مواجه کند.
وی پوشاندن شکست ها و منزوی شدن آمریکا را از دیگر اهداف دشمن در انجام این اقدام دانست و افزود: بعد از برگزاری مقتدرانه راهپیمایی 22 بهمن، دشمن خواست حرکتی انجام دهد و بنابراین به یکی از اصلی ترین نهادهای حاکمیتی که مظهر قدرت، اقتدار و حفاظت و حراست از انقلاب است، هجمه برد.
فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی اظهار داشت: دشمن با این اقدام خود خواست در بین مردم و نظام شکاف ایجاد کند و باعث دوقطبی شدن فضای بین مردم و مسئولان شود.
سردار مرتضوی، یکپارچگی و وحدت بین آحاد مردم و مسئولان در پوشیدن لباس سبز سپاه را نشان دهنده آن دانست که همه در سنگر خدمت هستند و باز هم دشمن دچار اشتباه محاسباتی شده است.
وی افزود: این اشتباهات پی در پی دشمن نشان از آن دارد که اردوگاه دشمن از قدرت فکر و عقل و درایت تهی شده است.
سردار مرتضوی، با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب، گفت: باید با اتکای به شایستگی ها، شناخت خود را از نقاط کلیدی لحاظ شده در این بیانیه بالا ببریم.
وی پیشنهاد تشکیل کارگروه ویژه تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب را داد و اظهار داشت: ما نیازمند همصدایی، وحدت و هم افزایی هستیم تا گام دوم را با اعتماد و اطمینان برداریم.
وی گفت: برای تحقق مقاصد این بیانیه، باید همه ما برداشتی واحد از آن داشته باشیم و همه بضاعت های خود را بر این مساله متمرکز کنیم.
به گزارش ایرنا در این نشست که با حضور استاندار و جمعی دیگر از مدیران عضو ستاد چهلمین سالگرد انقلاب در خراسان شمالی برگزار شد از اعضای فعال این ستاد در بخش های مختلف تجلیل شد.
ط/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سپاه اقدام ترامپ خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری عصر شنبه در آئین افتتاح افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در محل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: شانزده هزار تخت بیمارستانی افتتاح شده در دولت سیزدهم متعلق به دولت قبل بوده است.

وی در ادامه افزود: بیمارستان هزار تخت خوابی شهدای تجریش نیز جز همان طرح‌های آماده افتتاح و در مرحله نصب تجهیزات بود که در دولت سیزدهم این مهم به سرانجام رسید.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دولت سیزدهم غوغا نشده است و در همه دولت‌ها به مردم خدمت شده است.

شهریاری گفت‌: برخورداری خراسان شمالی از تخت بیمارستانی از متوسط کشوری بسیار پایین است و مردم در روستاها نیز از بسیاری از خدمات محروم هستند.

وی بیان کرد: جایابی بیمارستان مادر و کودک در خراسان شمالی اشتباه است و با توجه به دسترسی پایین مردم باید در این تصمیم تجدیدنظر شود.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحران پزشکی در کشور با توجه به میزان مهاجرت غیرقابل تصور نیست.

کد خبر 6090459

دیگر خبرها

  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است