Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@16:02:52 GMT

سومین نشست کرسی آزاد اندیشی رسانه ای برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۰۳۷۴

سومین نشست کرسی آزاد اندیشی رسانه ای برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در سومین نشست کرسی آزاد اندیشی رسانه ای سعید زرندی، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، حسن خجسته، دانشیار دانشگاه صدا و سیما، امید علی مسعودی، عضو هیئت علمی دانشگاه سوره و عبدالکریم خیامی، رئیس سابق مرکز طرح و برنامه معاونت سیما حضور داشتند.

امید علی مسعودی، عضو هیئت علمی دانشگاه سوره در این نشست گفت: بحث نام گذاری هفته ها و ماه ها در کشورهای مختلف وجود دارد؛ اما کشور ما تنها کشوری است که سال های مختلف را نام گذاری می کند و این مسأله ابتکاری از جانب مقام معظم رهبری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به اینکه نام گذاری سال ها در کشورمان اهداف مختلفی را دنبال می کند، گفت: اولین هدف از نام گذاری سال ها این است که توجه آحاد مختلف مردم را به یک موضوع خاص جلب کنند. دومین هدف نیز این است که پس از جلب توجه ها به آن موضوع خاص، برای دستیابی به اهداف، تلاش و برنامه ریزی شود.

مسعودی تصریح کرد: به لحاظ ارتباطی، نام گذاری سبب می شود که با یک پدیده، ارتباط بهتری برقرار شود. هدف مقام معظم رهبری از نام گذاری سال ها، ارتقاء ارتباط میان مردم و مسئولان در یک موضوع خاص است.

انتهای پیام/

286 / 31 دانشگاه آزاد اسلامی مسعودی کرسی آزاد اندیشی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی مسعودی کرسی آزاد اندیشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر امور خواهران سازمان بسیج دانش آموزی  آذربایجان غربی    گفت: با توجه به اهمیت نقش بانوان و دختران در تحکیم پایه­‌های نهاد مقدس خانواده و نهادینه نمودن ارزش های اخلاقی در جامعه و هجمه­‌های فراوان دشمنان علیه این قشر حساس بسیج دانش آموزی استان در نظر دارد ویژه برنامه هایی را با عنوان «گلبرگ آفرینش» برگزار خواهد کرد.

ملائکه اسلام پرست، با بیان اینکه برنامه های روز دختر همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت برگزار خواهد شد، افزود: این ویژه برنامه‌ها از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در سراسر استان اجرا خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین ویژه برنامه ای ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری با اجتماع ۳ هزار نفری دختران در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار خواهد شد که تبرک پرچم مرقد حضرت معصومه (س) از برنامه های جنبی این اجتماع خواهد بود.

  اسلام پرست بیان کرد: هویت بخشی به دختران و تبیین چگونگی نقش آفرینی آنها در عرصه های مختلف اجتماعی، توجه به رسالت خطیر دختران در خانواده و تقویت پیوندهای درون خانوادگی و نقش دادن به دختران در مواجه با مقوله های مختلف اجتماعی چون عفاف و حجاب، ولایت فقیه، وفاق و همدلی امت اسلام در برابر جبهه کفر به عنوان عرصه های مختلف فردی و اجتماعی برای نقش­ آفرینی دختران از محورهای محتوایی برنامه ها است.

وی  راه اندازی پویش ( از و به )، ویژه برنامه حمایت و همدردی دختران دانش آموز از کودکان و زنان غزه، اکران سراسری فیلم اخت الرضا درمدارس، دهکده فرهنگی پرنیان و برگزاری اردوی یک‌روزه در بقاع متبرکه را از جمله برنامه های پیشنهادی در این ایام عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور خوزستان
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه