Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:34:27 GMT

سلام صبح بخیر جایگزین حالا خورشید شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۰۶۱۵

سلام صبح بخیر جایگزین حالا خورشید شد

تهران - ایرنا - جایگزین برنامه «حالا خورشید» مشخص شد و نجمه جودکی به عنوان مجری با برنامه «سلام صبح بخیر» که از شبکه سه روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، برنامه زنده صبحگاهی «سلام صبح بخیر» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی کاوه امیری جاوید از اوایل اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این برنامه با محوریت تزریق حال خوب صبحگاهی موضوعات مختلفی اعم از اجتماعی، ورزشی، فرهنگی را در بر می‌گیرد.
نجمه جودکی نیز به تازگی به جمع مجریان این برنامه پیوسته و در کنار حسین کلهر به اجرا می‌پردازد.
دو مجری جوان برنامه «سلام صبح بخیر» به مناسبت روز جوان مهمان برنامه «ما جوونیم» به تهیه کنندگی علی زاهدی هستند که امروز چهارشنبه 28 فروردین ماه ساعت 9:20 روی آنتن شبکه سه رفتند.
به گزارش ایرنا، حسین کلهر روزنامه نگار و مجری جوان رادیو و تلویزیون است که تا کنون کارگردانی چندین برنامه از جمله وقتشه را بر عهده نیز داشته است. او همچنین در عرصه استند آپ کمدی نیز فعالیت داشته است.
نجمه جودکی دیگر مجری این برنامه، سال 88 اجرا را به صورت حرفه ای آغاز کرد، او در همین سال برای اولین بار به عنوان گزارشگر در برنامه شب ایرونی که در شبکه جام جم پخش می‌شد در پوریا امین، محمد سلوکی و امیر احمدی به اجرا پرداخت.
فراهنگ**9210 **9246**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي صدا و سيما حالا خورشيد سلام صبح بخير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است

شهردار اصفهان گفت: مهم‌ترین هدف اجرای طرح «مردم سلام» شنیدن نظرات شهروندان و پیشنهادات شهروندان در اداره شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌_ در هفدهمین برنامه «مردم سلام» در جمع اهالی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: خدا را شاکرم که فرصتی ایجاد شد تا در خدمت شهروندان این منطقه باشم و مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها را بشنوم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری حضور در مساجد منتخب شهر است، چراکه می‌خواهیم در این برنامه‌ها بیشتر شنونده باشیم و شهروندان درخواست‌های خود را از شهرداری مطرح کنند، افزود: این درخواست‌ها پس از پیاده‌سازی بررسی خواهد شد و آن بخش از انتظارات که در چارچوب اختیارات شهرداری است، از طریق بخش‌های مختلف این نهاد پیگیری می‌شود.‌

شهردار اصفهان گفت: سه ماه بعد مجموعه شهرداری مجدد در این مسجد حاضر و اقداماتی که برای رفع مشکلات انجام شده است را مطرح خواهیم کرد.

قاسم‌زاده تاکید کرد: مهم‌ترین هدف اجرای طرح «مردم سلام» شنیدن نظرات شهروندان و پیشنهادات شهروندان در اداره شهر است.

وی خاطر نشان کرد: تلاش این است که مشکلات شهروندان بررسی و اقدامات لازم برای رفع آن‌ها به‌منظور افزایش سطح رفاه و زندگی بهتر شهروندان انجام شود.

کد خبر 747336

دیگر خبرها

  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • مجتهدزاده: ممنوعیت ثبت اظهارنامه قضایی علیه مقامات دولتی، اقدامی نسنجیده است
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده! | صدای مجری هم درآمد
  • ببینید | ردپای آبی
  • گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است