Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:26:15 GMT

رژیم صهیونیستی خانه یک شهید فلسطینی را ویران کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۰۷۱۸

رژیم صهیونیستی خانه یک شهید فلسطینی را ویران کرد

غزه -ایرنا - بلدوزرهای رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) منزل «صالح البرغوثی» شهید فلسطینی را در شهرک کوبر در شمال رام الله فلسطین اشغالی ویران کردند.

به گزارش ایرنا از غزه، رژیم صهیونیستی منزل این شهید فلسطینی را در اقدامی انتقام جویانه و متهم کردن البرغوثی به انجام عملیات مقاومتی در شهر عوفرا در کرانه باختری که باعث کشته شدن شماری از نظامیان این رژیم شد، انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، 20 بلدوزر رژیم صهیونیستی چهارشنبه وارد شهرک کوبر شده و در جریان درگیری های نظامیان این رژیم با اهالی این شهرک، آنها به سمت فلسطینیان گاز اشک آور شلیک کردند.
این چهارمین خانه است که رژیم صهیونیستی در این شهرک ویران می کند.
رژیم صهیونیستی پیش از این منازل عاصم برادر این شهید و نیز عمر العبد اسیر و محمد طارق یوسف شهید فلسطینی را تخریب کرده بود.
عمر البرغوثی پدر این شهید فلسطینی و اسیر سابق در زندان های رژیم صهیونیستی در واکنش به این اقدام اشغالگران گفت: اگر چه خانه های ما را ویران می کنند و فرزند ما را می کشند اما نخواهند توانست که عزم و اراده ما را تخریب کنند.
کرانه باختری رود اردن از هفته گذشته شاهد دور جدیدی از ناآرامی ها است.
پنجشنبه هفته گذشته بر اثر عملیات دو جوان فلسطینی در کرانه باختری سه نظامی صهیونیست کشته شدند.
این عملیات چند روز پس از آن انجام شد که در عملیات مسلحانه دیگری در همین منطقه، 11 صهیونیست زخمی شدند. در این درگیری ها تاکنون 6 فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در پی عملیات فلسطینی ها علیه صهیونیست ها در کرانه باختری، دستور داد تا 82 واحد مسکونی جدید در شهرک صهیونیستی عوفرا و نیز دو شهرک صنعتی جدید در نزدیکی شهرک های «آونی حیفیتس» و «بیتارعلیت» احداث شود.
خاورم**9366*1436*شبس**1613

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فلسطين رژيم صهيونيستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به ۴۷۸ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین امروز سه شنبه آماری جدید از شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون منتشر کرد.

براین اساس، از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی از سوی مقاومت فلسطین و جنگ علیه غزه، ۴۷۸ فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند.

براین اساس، در بین این شهدا ۱۲۲ نفر کودک، چهار زن و ۱۶ اسیر حضور داشته اند که همگی پس از تشدید تجاوزات نظامیان صهیونیست علیه کرانه باختری پس از عملیات طوفان الاقصی به شهادت رسیده اند.

کد خبر 6086380 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به ۴۷۸ نفر رسید