Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@18:49:27 GMT

۲۰ گروه جهادی عازم روستا‌های سیل زده سرخس

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۱۰۳۱

۲۰ گروه جهادی عازم روستا‌های سیل زده سرخس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،عیسی صفری فرمانده سپاه سرخس افزود: امروز ۲۰ گروه جهادی متشکل از اقشار مختلف مردم و بسیجیان به روستا‌های سیل زده این شهرستان برای خدمت رسانی به مردم این روستا‌ها اعزام شدند.
وی با بیان اینکه مدیریت این گروه‌های جهادی برعهده بسیج سازندگی سپاه سرخس است، ادامه داد: هم اکنون در روستای سیل زده چاله زرد سرخس، ۴۰ نفر از کارکنان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس و ۶۰ نفر از بسیجیان عزیز در قالب گروه‌های جهادی مشغول خدمت رسانی به مردم این روستا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه سرخس با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی بسیج در روستای سیل زده صمدآباد سرخس اظهار داشت: در حال حاضر ۸۵ نفر از بسیجیان و ۱۵ نفر از کارکنان هنگ مرزی سرخس در قالب گروه‌های جهادی به مردم این روستا نیز خدمت رسانی می‌کنند.
صفری با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا چند روز آینده وضعیت مردم در روستا‌های سیل زده شهرستان به حالت پایدارتری برسد تصریح کرد: لایروبی و نظافت منازل مردم، بازگشایی معابر فرعی روستا، جمع آوری اجساد احشام تلف شده با همکاری شبکه دامپزشکی، خارج کردن اسباب و اثاثیه مدفون و جمع آوری نخاله‌های ساختمانی از جمله فعالیت‌های گروه‌های جهادی در روستا‌های سیل زده این شهرستان است.

انتهای پیام//ف. س
گروه‌های جهادی خدمتگزاران مردم سیل زده سرخس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ گروه خبر از تحریریه، امروز به روستای فوشه شهرستان فومن رفتند و گلایه مردم این منطقه را در خصوص جاده نامناسب و پُر از دست انداز این روستا شنیدند.

آسیب به خودرو‌ها، رفت و آمد پر زحمت مردم و مشکل برای انتقال محصولات روستاییان تنها بخشی از مشکلات مطرح شده از سوی مردم روستای فوشه بود.

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی