Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حمدالله خواهش نیک روز چهارشنبه در گفت و گو بیا خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره تقویت فرآیند آموزشی در دوره های سوادآموزی و بهبود و ارتقای دانش شغلی و تخصصی آموزش دهندگان است.
وی افزود: این جشنواره با ارائه الگوهای تدریس در 6 ماده درسی دوره های سوادآموزی و انتقال شامل آموزش فارسی، ریاضی، قرآن، علوم تجربی، فرهنگ اسلامی و علوم اجتماعی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آموزش دهندگان متقاضی شرکت در این جشنواره می توانند الگوهای تدریس خود را به صورت مکتوب به همراه فرم ها و عکس در ماه های اردیبهشت و خرداد 1398 به واحدهای نهضت سوادآموزی اداره های آموزش و پرورش 13 شهرستان و منطقه استان تحویل دهند.
خواهش نیک عنوان کرد: پس از بررسی الگوهای تدریس ارائه شده از سوی آموزش دهندگان سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد افراد برتر بر اساس شاخص‌ های مدنظر و تا پایان تیرماه 1398 انتخاب می‌ شوند.
وی ابراز داشت: پذیرفته ‌شدگان برای تدریس عملی دعوت و با حضور هیأت داوران به تدریس پرداخته و برترین های استانی مشخص و از آنان تجلیل می شود.
خواهش نیک گفت: تدریس عملی آموزش دهندگان سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد مردادماه 1398 بوده و تقدیر از الگوهای برتر نیز شهریورماه انجام می‌ شود.
وی اظهار داشت: آموزش دهندگان کهگیلویه و بویراحمد اطلاعات بیشتر را از کارشناسان سوادآموزی 13 شهرستان و منطقه این استان دریافت کنند.
خواهش نیک افزود: این جشنواره فرصتی ارزنده برای توانمندسازی آموزش دهندگان سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد و بهره‌ گیری از روش‌ های نوین در تدریس افراد کم سواد استان است.
وی بیان کرد: این جشنواره سبب ارتقای روزافزون کیفیت روش های تدریس در دوره های سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد می شود.
بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 میزان باسوادی گروه سنی 10 تا 49 سال در کهگیلویه و بویراحمد 92.7 درصد است.
7535/6110
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آموزش و پرورش شاخص قرآن کهگیلویه و بویراحمد مسکن 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • اولین فرمانده گردان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید