Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:00:54 GMT

افزایش تعداد دانش آموزان در البرز قابل پیش‌بینی نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۱۱۸۹

افزایش تعداد دانش آموزان در البرز قابل پیش‌بینی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، سالار قاسمی عصر چهارشنبه در نخستین جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان البرز در سال جاری، اظهار کرد: آموزش‌وپرورش استان برای عمل به وظایف ذاتی خود نیازمند همکاری دیگر نهادها است.

وی با اشاره به اینکه رهبری سال گذشته در مراسم گرامیداشت هفته معلم با حضور در دانشگاه فرهنگیان پیام روشنی درباره اهمیت و جایگاه آموزش‌وپرورش داشتند، گفت: دیدارهای هرساله نمایندگان معلمان با رئیس‌جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی نیز گواهی بر اهمیت جایگاه این قشر در کشور است، امید است این نگاه‌ها در استان البرز نیز وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز با تأکید بر اینکه استاندار البرز نگاه ویژه‌ای به مقوله فرهنگ و جایگاه آموزش‌وپرورش دارد، گفت: دیگر مسئولان استان نیز عنایت ویژه‌ای به این حوزه دارند.

قاسمی اضافه کرد: برای گرامیداشت مقام شامخ معلمان و تبیین اندیشه‌های شهید مرتضی مطهری هرساله برنامه‌های مناسب برنامه‌ریزی می‌شود که برای تمامی دستگاه‌های متولی در امر فرهنگ حدود مشارکت‌ها و انتظارات مشخص و تعیین‌شده است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی استان عزم جدی برای تکریم مقام معلمان داشته باشند، گفت: ما به دنبال توجه به قشر معلم هستیم زیرا آن‌ها سرمایه اجتماعی کشور هستند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز در بخش دیگری تأکید کرد که رسانه‌ها به‌ویژه صداوسیما برای گرامیداشت مقام معلم برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند.

قاسمی در بخش دیگری با اشاره به برگزاری بیست و یکمین مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان البرز، گفت: سال‌هاست مجمع استانی البرز در کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است، به‌یقین کمک خیرین نقش مهمی در پیشبرد پروژه‌های آموزشی دارد.

وی با بیان اینکه افزایش تعداد دانش آموزان در البرز قابل پیش‌بینی نیست، افزود: این در حالی است که این مهم در دیگر استان‌ها قابل پیش‌بینی است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز در ادامه با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد فضاهای آموزشی استان نیاز به تخریب و بازسازی دارد، گفت: وضعیت مدارس فرسوده باید برای مقابله با زلزله و سیل بررسی و کنترل شود.

قاسمی با اشاره به اینکه نیاز است کمیته دائمی بحران در حوزه آموزش‌وپرورش البرز فعال باشد، گفت: هدف ما این است که با کمک خیرین مدرسه‌ساز و دیگر مسئولان استانی ازجمله فرمانداران در توسعه فضاهای آموزشی البرز گام برداریم.

کد خبر 4594057

منبع: مهر

کلیدواژه: دانش آموزان آموزش و پرورش البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدرسه‌ای در یزد با رویکرد تحول و نوآوری، علاوه بر تعلیم و تربیت درس زندگی نیز به دانش آموزان می‌آموزد.

همه برنامه‌های این مدرسه به سمتی پیش می‌رود که دانش آموزان را با زندگی بهتر آشنا کند.

نظافت این مدرسه با خود دانش آموزان است وهر دانش آموز خودش را مسئول زیبایی مدرسه می‌داند.

در خیلی از برنامه‌ها همه‌ی کار‌ها به دست خود دانش آموزان انجام می‌شود و اداره برنامه‌ها و کار‌ها را بچه‌ها با همکاری یکدیگر انجام می‌دهند.

نکته قابل توجه این است که در برنامه‌های این مدرسه دانش آموزان حق انتخاب دارند تا با سلیقه خود انتخاب کنند و معلمان مدرسه در همه برنامه‌ها با دانش آموزان همکاری و مشارکت دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • قابل توجه دانش‌آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم؛ سؤالاتی که در امتحان نهایی طرح می‌شود
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره
  • افزایش ۱۰ درصدی نرخ چاقی در دانش‌آموزان/ جلوگیری از کم تحرکی دانش‌آموزان با مسابقات مادر دختری، پدر پسری
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • امسال ۱۰۵ هزار معلم جذب آموزش وپرورش می‌شوند