Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون کاراته از اعزام نشدن تیم های پایه ایران به مسابقات آسیایی مالزی به دلیل مشکلات مالی خبر داد.

«سیدحسن طباطبایی» عصر چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا با اعلام این خبر، اظهار داشت: تلاش کردیم تا برای تامین هزینه های حضور در مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا که حدود 600 میلیون تومان بود، حامی مالی پیدا کنیم که متاسفانه این امر محقق نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اولویت بندی ما در سال جاری کسب سهمیه المپیک 2020 است. با این وجود تلاش زیادی برای اعزام تیم های نوجوانان و جوانان داشتیم.
طباطبایی که اواخر سال گذشته ریاست این فدراسیون مهم را عهده دار شد، گفت: در آینده رویداد های بین المللی را برای نوجوانان و جوانان در نظر خواهیم گرفت.
مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال قرار است طی روزهای 6 تا 8 اردیبهشت ماه در «کوتاکینبالا» مالزی برگزار می شود.
ورزشی**3783**9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رزمي كاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۷.۹۹ ثانیه ضمن کسب عنوان سوم در گروه خود راهی مرحله بعدی این مسابقات شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵الی۸اردیبهشت و با حضور ۴۳کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.

نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری،سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6088106

دیگر خبرها

  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!