Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد دانشگاه افسری ارتش، داعش را بزرگترین گروه تروریستی دنیا بیان کرد و گفت: وجود روحیه دفاعی ملت ایران نشأت گرفته از نیروهای مسلح بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، امیر غلامحسین دربندی از پیشکسوتان ارتشی دوران دفاع مقدس به مناسبت 29 فروردین  روز ارتش و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای گرانقدر ارتش  در مسجد ولیعصر(عج) کوی سازمانی شهید فلاحی شهرستان آبیک اظهار کرد: جنگ‌های بسیاری در دنیا اتفاق افتاده که جنگ هشت ساله کشور ما هم شبیه همین جنگ‌های دنیا بود و خاکریز تمام رزمندگان کنار هم قرار داده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنچه موجب پیروزی ایران در دوران هشت‌سال دفاع مقدس شد، وجود روحیه دفاعی ملت ایران بود که نشأت گرفته از نیروهای مسلح بود.

این همرزم شهید صیاد شیرازی با اشاره به یاوه‌گویی‌های امریکا ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمود ایران تا آخرامریکا را تحقیر می‌کند و به گوش شما سیلی خواهد زد.

سرتیپ دربندی اضافه کرد: به اذعان ترامپ، آمار کشته‌ها نظامی و خودکشی نظامیان استکبار افزایش یافته به طوری که روزانه 20 نظامی دست به خودکشی می‌زنند یا در بیمارستان روانی هم بستری می‌شوند که این بر اثر اسلحه به دست گرفتن و کشتن  مردم در دانشگاه‌ها و مدارس و غیره است.

وی خاطرنشان کرد: جنگ‌های امروز دنیا اهداف بسیاری دارد که توسعه و کشورگشایی و دور کردن منافع افراد از اهداف اصلی محسوب می‌شود.

این پیشکسوت دفاع مقدس داعش را بزرگترین گروه تروریستی دنیا ذکر و بیان کرد: سپاه این گروه منفور را نابود کرده و امریکا هزینه‌اش دود شده و به هوا رفته، به خاطر همین عصبانی بوده و سپاه را در گروه تروریستی قرار داده است.

امیر دربندی افزود: به لطف الهی و فرماندهی مطلوب سردار قاسم سلیمانی، سپاه توانست سه کشور عراق، سوریه و ایران را از دهان اژدهای داعش بیرون کشیده و نجات دهد.

وی ادامه داد: شهید حججی از شهدای مدافع حرم زمانی زمانی که به اسارت درآمده بود با نگاه غضب‌گونه و شجاعانه خود موجب انداختن لرزه بر چهار ستون داعشی جانی و حیوان‌صفت شد.

معاون پیشین روابط عمومی ارتش اضافه کرد: اما زمانی که تکاورهای دریایی امریکایی به اسارت ایران درآمد، دست بر پشت گردن خود گذاشته و در کف قایق گریه می‌کردند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ایران پیشکسوتان دوران دفاع مقدس سال دفاع مقدس سوریه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان از بین رفته است

وزارت دفاع طالبان اعلام کرد محمد یعقوب مجاهد، سرپرست این وزارت در دیدار با هیات مالزیایی حضور فیزیکی گروه‌های «مخرب» به شمول داعش در افغانستان را رد کرده است.

این وزارت همچنین اعلام کرد هیئت مالزیایی شامل نمایندگان وزارت‌های خارجه، دفاع، داخله و نماینده ویژه نخست وزیر آن کشور وارد کابل شدند.

سرپرست وزارت دفاع حکومت سرپرست در این دیدار‌ها تاکید کرد به کسی اجازه نخواهد داد از خاک این‌ کشور تهدیدی به کشور‌های منطقه واقع گردد.

در این خبرنامه‌ به نقل از هیات مالزی آمده است که آنان با اشاره به همکاری‌های همه جانبه اطمینان دادند که آنچه که افغانستان را از نزدیک مشاهده نمودند به مسئولان آن کشور برسانند.

این در حالی است که برخی کشور‌های منطقه همواره از حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در افغانستان به ویژه داعش ابراز نگرانی کردند، ادعا‌هایی که همواره از سوی مقامات حکومت سرپرست رد و بی‌اساس خوانده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان