Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:06:15 GMT

پرسپولیس در فولادشهر متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۱۶۶۳

پرسپولیس در فولادشهر متوقف شد

اصفهان - ایرنا - تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار خارج از خانه برابر ذوب آهن اصفهان متوقف شد تا تکرار قهرمانی سرخپوشان پایتخت با خطر رو به رو شود.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا؛ در نخستین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران که به روزهای حساس خود رسیده است، ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان تیم صدرنشین پرسپولیس بود که این رقابت با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هرچند پرسپولیس با این تساوی با 55 امتیاز همچنان صدر جدول را در اختیار دارد، اما با توجه به دیدارهای دشوار پیش رو باید تلاش مضاعفی برای رسیدن به قهرمانی داشته باشد.
ذوب آهن اصفهان نیز با 30 امتیاز در جایگاه هشتم باقی ماند.
قضاوت این دیدار را «اشکان خورشیدی» با کمک های «ؤضا سخندان» و «محمدی راهی» برعهده داشت.
تقابل «علیرضا منصوریان» سرمربی ذوب آهن با «برانکو ایوانکوویچ» و نگاه سایر مدعیان به نتیجه این دیدار بر حساسیت های موجود افزوده بود.
بازی با سرعت زیادی از سوی 2 تیم آغاز شد و ذوب آهن عملکرد بهتری در دقایق ابتدایی داشت و چند فرصت نسبی روی دروازه میهمان ایجاد کرد که با واکنش های خوب «علیرضا بیرانوند» همراه شد.
در ادامه نیمه نخست، اشتباهات مکرر بازیکنان در میانه میدان سبب شد تا کیفیت فنی بازی با افت رو به رو شده و در نهایت 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل همراه شد.
پرسپولیس نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 55 می توانست به گل دست یابد که ارسال «بشار رسن» را «علی علیپور» با بی دقتی از دست داد.
در دقیقه 58 تیم ذوب آهن در آستانه گلزنی قرار داشت که ضربه سر «اوساگونا» را «بیرانوند» با واکنشی مناسب از روی خط بیرون کشید.
در دقیقه 89 ضربه سر «محمد نادری» مدافع پیش تاخته پرسپولیس با بدشانسی از کنار دروازه میهمان بیرون رفت.
از ساعت 20 و 15 دقیقه امشب، استقلال تهران یکی دیگر از مدعیان قهرمانی در ورزشگاه آزادی با ماشین سازی تبریز مصاف می دهد.
*ترکیب پرسپولیس
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن(سعید کریمی)، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و علی علیپور
*ترکیب ذوب آهن
رشید مظاهری، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، قاسم حدادی‌فر، اوساگونا، محمدزبیر نیک نفس(رضا حبیب زاده)، حمید ملکی، میلاد فخرالدینی و ارسلان مطهری
8114/6020/6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ذوب آهن فوتبال ليگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا

تیم فوتبال اینتر با شکست همشهری خود موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شده و قهرمان لیگ ایتالیا لقب بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حساس‌ترین بازی هفته سی‌ و سوم سری‌آ ایتالیا دو تیم آث میلان و اینترمیلان از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر رفتند که این دربی حساس با برتری دو بر یک اینتر همراه شد.

در پنج تقابل گذشته دو تیم در همه رقابت‌ها، افعی‌ها موفق شدند رکورد صددرصد پیروزی را به ثبت برساند و اینزاگی و شاگردانش با توجه به همین آمار امیدوار بودند با برتری در مقابل روسونری، قهرمانی خود را مسجل کنند تا لذت این قهرمانی دو چندان شود که به این هدف نیز رسیدند.

دقیقه ١٨ بازی فرانسیسکو آچربی روی پاس بنجامین پاوارد موفق شد دروازه میلان را باز کند تا اینتر یک بر صفر از همشهری خود پیش باشد. در نهایت نیمه نخست این بازی با همین یک گل به پایان رسید.

میلانی‌ها بعد از دریافت گل دوم، حملات خود را برای جبران گل‌های خورده بیشتر کردند تا سرانجام در دقیقه ٨٠ توموری یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد.

در پایان این بازی با برتری ٢ بر یک اینتری‌ها خاتمه یافت تا این تیم ٨۶ امتیازی شود و پنج هفته مانده به پایان رقابت‌های سری‌آ، برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شوند.

انتهای پیام/

با شروع نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی مارکوس تورام با ضربه تماشایی موفق شد گل دوم اینتر را به ثمر برساند.

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • اولین قهرمانی لیگ به حزباوی رسید
  • یک عده غیر فوتبالی در سال ۸۰ خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند
  • بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد