Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:25:15 GMT

هنرمند کرمانشاهی رتبه برتر تورنمنت جهانی چوب را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۱۹۷۷

هنرمند کرمانشاهی رتبه برتر تورنمنت جهانی چوب را کسب کرد

کرمانشاه - ایرنا- معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: اثر علیرضا باوندپور پور هنرمند و صنعتگر کرمانشاهی به عنوان اثر برتر مسابقات جهانی چوب در کشور اتریش معرفی شد.

پروانه حیدری روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه مسابقات جهانی چوب هر ساله 21 مارس به میزبانی یکی از کشورهای دنیا برگزار می شود، اظهار کرد: این مسابقات امسال به میزبانی کشور اتریش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اینکه تنها نماینده کشورمان علیرضا باوند پور از هنرمندان برجسته کرمانشاهی بود، افزود: این گردهمایی با حضور 100 هنرمند برجسته از 100 کشور دنیا در شهر گراس اتریش برگزار شد.
وی اضافه کرد: اثری که نماینده ایران در این رقابت ها خلق کرد با تم تغییر محیط زیست بسیار مورد توجه داوران قرار گرفت، بطوریکه اثر برتر سال 2019 را کسب کرد.
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در ادامه بیان داشت: یکی از آیتم های این مسابقات ساخت یک اثر چوبی توسط هنرمندان کشورهای مختلف از مهمترین جاذبه های گردشگری کشورهایشان بوده که آن را در موزه کنگره بتهوون قرار دهند و نماینده مردم ایران و استان کرمانشاه اثر فاخر منبت طاق بستان خود را به این موزه هدا کرده است.
8066/7447

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي هنرمند كرمانشاهي كسب رتبه برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاونت برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی کشور در گردهمایی معاونت‌های برنامه ریزی و مشارکت‌های مردمی کشور گفت: با تلاش تیمی فراوان و هم افزایی که در سال ۱۴۰۲ انجام شد، توانستیم در مسیر توسعه  و استاندارد سازی فضا‌های آموزشی قدم‌های بسیار تاثیر گذاری برداریم.

علیرضا راشکی همچنین با تاکید بر حضور خیرین در امر خداپسندانه مدرسه سازی که هم خیر این دنیا و آخرت را به همراه دارد، افزود:  تلاش و همت  معاونت‌های مشارکت مردمی  در جذب خیرین   باید دوچندان شود تا فصل جدید و جهش بی سابقه‌ی مدرسه سازی را رقم بزنیم.

در گردهمایی معاونت‌های مشارکت‌های مردمی کشور و اعضا جامعه خیرین کشور، محمد جواد خلیلی معاونت مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان رتبه نخست ارزشیابی عملکرد و جذب مشارکت خیرین حقیقی، csr، گروه‌های جهادی را کسب کرد و شایسته تقدیر شناخته شد.

خلیلی در این مراسم ضمن قدردانی از خانواده نوسازی مدارس در خوزستان، مجمع خیرین استان و همه خیرین نیک اندیش، گفت: در  سال ۱۴۰۱ میزان تعهدات این اداره کل مبلغ ۱۱۴ میلیارد تومان بوده و در سال ۱۴۰۲ با افزایش قابل توجه ایی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان (رشد ۷برابر) رسید.

دیگر خبرها

  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»